obey-robots.txt
24 Januari 2017, 03:55
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 48% [10 stemmen]
48% [10 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 52% [11 stemmen]
52% [11 stemmen]

Stemmen: 21
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken

EREDIVISIE LIVE , NIET ALLE WEDSTRIJDEN ?

FrankHolland
Lees ik het goed dat ik niet kan kiezen tussen ALLE wedstrijden maar moet kezen uit de wedstrijden die ZIGGO bepaald ?

QOUTE :

Iedere vrijdag, zaterdag en zondag zijn de belangrijkste wedstrijden uit de Eredivisie met voor- en nabeschouwingen live te zien op de kanalen van Eredivisie Live.

Tijdens de wedstrijden wordt er regelmatig geschakeld naar reporters langs de lijn. Diepgaande analyses van de wedstrijden sluiten de dag af.

UNQOUTE

uit: http://www.ziggo.nl/producten/televisie/z2/eredivisie-live

Verder spreekt ZIGGO ook over 9 wedstrijden live per week, en dat over 4 kanalen ??

Moet ik dan toch "verplicht" bij TELE2 blijven om er zeker van te zijn dat ik ALLE uitwedstrijden van mijn club kan zien ?
 
Zippo
Op het zuster forum Orange/Online heeft een groep leden succesvol bij Vara's Kassa geprotesteerd. Dat heeft geleid tot een uitzending waarin de problemen zijn besproken en ook leden aan het woord zijn geweest. Daarna zijn alle klachten van de uitzending met prioriteit opgelost. Ook alle nagekomen klachten die per email bij Vara's Kassa zijn binnengekomen zijn met voorrang opgelost.

Wil je dus druk op de ketel, dan een consumenten programma als Kassa gebruiken.

CONTACT KASSA
Hier kunt u uw vragen, opmerkingen of klachten e-mailen naar de redactie van Kassa. Wilt u zo vriendelijk zijn uw telefoonnummer bij te voegen zodat wij u eventueel voor overleg kunnen bellen. Mail naar kassa@vara.nl als u een bestand wilt meesturen. Schrijven kan ook naar: postbus 3000, 1200 CZ in Hilversum.Voor juridisch advies kunt u ook contact opnemen met Stichting de Ombudsman. Ze zijn te bereiken van 10.00 tot 13.30 uur op het telefoonnummer 0900-6722722 (30 ct. per minuut).


Of gebruik het contact formulier op de website van Kassa, http://kassa.vara...in_contact
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
FrankHolland
Ik was iets te snel , denk ik , met mijn opmerking hierboven.
Alhoewel ze het hebben over de belangrijkste wedstrijden , hebben ze het óók over 9 wedstreijden per week.
Dus toch alles !?
 
Jovel
volgens woordvoeder Gradus Vos, in de Computeridee no 17, 15 /19 augustus 2008: "Casema, zendt uit 720p of 1080i. Welke resolutie gebruikt wordt hangt af van het aangeboden bronmatriaal. Als dat 1080i is dan zenden wij dat uit, Casema biedt de OS in HD formaat aan. en vanaf januari 2009 ook Ned. 1, 2 en 3." Tot zover dhr. Vos. Opvallend is wel dat hij de naam Casema gebruikt en niet Ziggo.
 
Jovel
inmiddels biedt UPC voor haar klanten een combinatiepakket SPORT 1 met Eredivie Live , "UPC biedt combinatiepakket Eredivisie Live en Sport1 voor €14,95 per maand" COAX zal bij Ziggo navraag doen of dit combinatie pakket ook gaat gelden voor Ziggo. Zie ook www.coax.nl
Gewijzigd door Jovel op 08-08-2008 12:45
 
Jovel
Inmiddels van Ziggo het volgende bericht ontvangen:
" Ziggo heeft op dit moment geen plannen om Eredivisie Live te combineren met Sport1 danwel Film1/Sport1. Mogelijk dat het in de toekomst wel gebeurt maar is het niet aan de orde"
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'EREDIVISIE LIVE , NIET ALLE WEDSTRIJDEN ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
SMART kaarten worden niet geactiveerd Klacht over Ziggo 2 14-01-2017 01:37
Bij bellen niet hoorbaar voor anderen Siemens Gigaset 15 28-12-2016 14:35
extra horizon box wordt niet herkent Algemeen 3 23-12-2016 15:35
internet afgesloten, herstel vindt niet plaats. Klacht over Ziggo 13 21-12-2016 14:53
Klacht ziggo - Alle tv kanalen doen het niet Klacht over Ziggo 8 15-12-2016 20:27
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger02:18:15
| Matty02:34:52
| MisterSenseo03:38:28
| Bitfreak05:02:51
| Zippo05:28:32
| jantje196006:39:00
| kezeltje06:40:32
| Justin2309:36:47
| Gilex10:30:27
| Doethet14:17:50
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan