obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
EREDIVISIE LIVE , NIET ALLE WEDSTRIJDEN ?
FrankHolland
Lees ik het goed dat ik niet kan kiezen tussen ALLE wedstrijden maar moet kezen uit de wedstrijden die ZIGGO bepaald ?

QOUTE :

Iedere vrijdag, zaterdag en zondag zijn de belangrijkste wedstrijden uit de Eredivisie met voor- en nabeschouwingen live te zien op de kanalen van Eredivisie Live.

Tijdens de wedstrijden wordt er regelmatig geschakeld naar reporters langs de lijn. Diepgaande analyses van de wedstrijden sluiten de dag af.

UNQOUTE

uit: http://www.ziggo.nl/producten/televisie/z2/eredivisie-live

Verder spreekt ZIGGO ook over 9 wedstrijden live per week, en dat over 4 kanalen ??

Moet ik dan toch "verplicht" bij TELE2 blijven om er zeker van te zijn dat ik ALLE uitwedstrijden van mijn club kan zien ?
 
Zippo
Op het zuster forum Orange/Online heeft een groep leden succesvol bij Vara's Kassa geprotesteerd. Dat heeft geleid tot een uitzending waarin de problemen zijn besproken en ook leden aan het woord zijn geweest. Daarna zijn alle klachten van de uitzending met prioriteit opgelost. Ook alle nagekomen klachten die per email bij Vara's Kassa zijn binnengekomen zijn met voorrang opgelost.

Wil je dus druk op de ketel, dan een consumenten programma als Kassa gebruiken.

Quote

CONTACT KASSA
Hier kunt u uw vragen, opmerkingen of klachten e-mailen naar de redactie van Kassa. Wilt u zo vriendelijk zijn uw telefoonnummer bij te voegen zodat wij u eventueel voor overleg kunnen bellen. Mail naar kassa@vara.nl als u een bestand wilt meesturen. Schrijven kan ook naar: postbus 3000, 1200 CZ in Hilversum.Voor juridisch advies kunt u ook contact opnemen met Stichting de Ombudsman. Ze zijn te bereiken van 10.00 tot 13.30 uur op het telefoonnummer 0900-6722722 (30 ct. per minuut).


Of gebruik het contact formulier op de website van Kassa, http://kassa.vara.nl/portal?_scr=main...in_contact
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
FrankHolland
Ik was iets te snel , denk ik , met mijn opmerking hierboven.
Alhoewel ze het hebben over de belangrijkste wedstrijden , hebben ze het óók over 9 wedstreijden per week.
Dus toch alles !?
 
Jovel
volgens woordvoeder Gradus Vos, in de Computeridee no 17, 15 /19 augustus 2008: "Casema, zendt uit 720p of 1080i. Welke resolutie gebruikt wordt hangt af van het aangeboden bronmatriaal. Als dat 1080i is dan zenden wij dat uit, Casema biedt de OS in HD formaat aan. en vanaf januari 2009 ook Ned. 1, 2 en 3." Tot zover dhr. Vos. Opvallend is wel dat hij de naam Casema gebruikt en niet Ziggo.
 
Jovel
inmiddels biedt UPC voor haar klanten een combinatiepakket SPORT 1 met Eredivie Live , "UPC biedt combinatiepakket Eredivisie Live en Sport1 voor €14,95 per maand" COAX zal bij Ziggo navraag doen of dit combinatie pakket ook gaat gelden voor Ziggo. Zie ook www.coax.nl
Gewijzigd door Jovel op 08-08-2008 12:45
 
Jovel
Inmiddels van Ziggo het volgende bericht ontvangen:
" Ziggo heeft op dit moment geen plannen om Eredivisie Live te combineren met Sport1 danwel Film1/Sport1. Mogelijk dat het in de toekomst wel gebeurt maar is het niet aan de orde"
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'EREDIVISIE LIVE , NIET ALLE WEDSTRIJDEN ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Advertentie