obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Activeren Technicolor modem
Senna22
Na jaren een goed werkende modem te hebben gehad met alles in 1 extra, wilde ik ook de nieuwe 300 mb download hebben.
Netjes het pakket binnen gekregen en op 17 mei werd het pakket geactiveerd dus aansluiten de boel.

Toen kwam het eerste probleem, ik kon het modem niet activeren, okay kan.
En na een belletje naar de service afdeling modem geactiveerd.
En toen begonnen de problemen van het wegvallen van de verbinding.

Na meerdere belletjes van 10-45 minuten met de service afdeling zou de monteur komen om het na te kijken op 24 mei.
Intussen wilde ik wel op zaterdag het oude modem ertussen zetten zodat ik wel een stabiel lijn had, echter na een belletje hij kon niet activeren.
Met de service afdeling aan de telefoon gehangen zou het modem geactiveerd worden.

Echter toen begonnen de problemen na een aantal belletjes met de service afdeling omdat ik geen internet meer had en dus ook niet met het gratis nummer kon bellen moest ik maar wachten op de monteur dinsdag de 24e.
het oude UBee modem werkte niet meer met het nieuwe systeem en dus kon ik niet meer terug.

De beste man kwam keek alles na en melde dat er geen problemen aan mijn zijde is maar dat Ziggo een storing heeft met activeren.
Het kan 2 minuten duren en max 2 dagen melde de beste man mij.
Nu woensdag 25 mei werkt er nog steeds niets en weet ziggo ook niet hoe ze de storing moeten oplossen.

Het wordt Overstappen dus maar niet naar Ziggo dus.
Het is toch ongelofelijk dat Ziggo dit niet kan oplossen.

Ondertussen de service afdeling aan de telefoon gehad en die melde dat er een vergoeding komt, ik weet niet hoeveel maar ik heb al enkele uren aan de telefoon gehangen en de mobiele abo internet is er ook al flink doorheen gejaagd.
De storing duurt nog steeds door en niemand kan mij vertellen wanneer deze opgelost is.
 
MisterSenseo
Ongetwijfeld is dit een storing die niet dagelijks voorkomt, ik heb het webcareteam hierop geattendeerd, ik hoop dat zij iets voor je kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Senna22
vanavond is het modem eindelijk geactiveerd, echter blijft mijn verbinding wegvallen.
10 dagen slecht tot geen internet hebben en dan alleen een korting krijgen op de factuur.
Ik weet niet wie ze zijn Ziggo maar de uren die ik op een mobiele telefoon in de wacht heb gezeten en de mobiele internet die ik heb moeten verbruiken om nog door te blijven werken worden niet vergoed.
Ik heb 10 euro vergoed gekregen op de factuur voor belkosten wat een lachertje.
De mensen op de financiele afdeling van ziggo lijken wel hun eigen geld te bewaken in plaats van schuld te bekennen dat ziggo fouten heeft gemaakt met de activering van de technicolor modems.

Nu heb ik ng steeds een wegvallende verbinding, vanavond maar weer bellen met de service dienst.
Gewijzigd door Senna22 op 26-05-2016 07:20
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Activeren Technicolor modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Advertentie