Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
Geen signaal op NED3 HD TV
|
|
pacokiko |
Geplaatst op 26-11-2012 13:26
|
Activiteit » 6411mb Berichten: 3 Lid sinds: 26-11-2012 |
Sinds afgelopen weekend heb ik geen signaal meer bij Nederland3 HD, ook OP12 geeft dit aan. 2 weken geleden had ik geen signaal bij Canvas HD, nu weer wel. Bij Travel channel lopen mijn beide decoders vast (Humax 5050c en Humax 5300) maar die is nu uit de lucht. De rest van de zenders (die ik bekijk) doet het wel, dus ook Nederland1&2 HD en ook EEN (belg). Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 26 2012 13:27:17: Sigmaal moet natuurlijk signaal zijn, met een n. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 26-11-2012 17:18
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Klopt, staat hieronder, even je postcode invullen en jawel hoor. https://www.ziggo.nl/#klantenservice/...storingen/ Werkt alles nu wel? |
|
|
pacokiko |
Geplaatst op 26-11-2012 18:08
|
Activiteit » 6411mb Berichten: 3 Lid sinds: 26-11-2012 |
Op die storingenpagina zie ik niets staan over Ned3 HD, niet op mijn postcode misschien op een andere ? Ik heb intussen wel een update gevonden voor de Humax 5300, staat nu te draaien, dat zal het signaal van Ned3 HD niet teruggeven. Ned3 SD doet 't wel. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 26-11-2012 18:59
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Even een verse installatie laten lopen als ie klaar is. Lijkt mij de enige remedie als verder alles goed is. Overigens opende je dit topic met daarin ook Travelchannel. Vandaar mijn reactie, overheen gelezen? |
|
|
pacokiko |
Geplaatst op 27-11-2012 09:28
|
Activiteit » 6411mb Berichten: 3 Lid sinds: 26-11-2012 |
Dit was mijn eerste en tevens laatste bezoek aan het forum. Zulke zielige reacties had ik niet verwacht, houdoe. |
|
|
Nicholas |
Geplaatst op 27-11-2012 11:38
|
Expert » het Brabantse land (in de matrix) » Matrix » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard » Humax iRHD-5000c Berichten: 560 Lid sinds: 02-02-2012 |
Wij zijn ook afhankelijk van de informatie die ons gegeven wordt. Vaak is dat minimaal. En dat terwijl er op de hoofdpagina ook een link staat naar "Tips bij het posten van technische vragen" Het profiel wordt ook niet altijd ingevuld. http://ziggo.gebruikers.eu/articles.p...icle_id=19 Hoe is bij jou de aansluiting bijvoorbeeld? Heb je er een versterker tussen? Wat voor bekabeling gebruik je, heb je splitters ertussen, etc. Dat is belangrijke informatie. Jij bent niet de enige die vragen stelt. Ik doe dit vrijwillig en in mijn eigen tijd en als ik iedere keer weer moet vragen "Wat voor bekabeling gebruik je? Heb je een splitter?" Dan denk ik ook wel eens: ":" Dus "zielige reacties" vind ik zeker niet correct. Zeer ongepast zelfs. Maar goed... Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
|
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 27-11-2012 12:22
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Quote Zulke zielige reacties had ik niet verwacht, houdoe. Houdoe, Steek ik geen vrije tijd in. |
|
|
junkonwheels |
Geplaatst op 27-11-2012 14:06
|
Activiteit » Alles-in-1 Basis » Ubee EVM320B » TV Extra Berichten: 18 Lid sinds: 28-03-2012 |
toch jammer dat als mensen een vraag posten en als het antwoord niet bevalt word gezecht dat het zielige reacties zijn. vind het eerder zielig hoe jij reageert nu wij geen oplossing hebben voor jou probleem. maar je dacht zeker dat wij weten hoe of wat jij hebt aangesloten. vaak licht het probleem bij de gebruiker. en ik denk dat dit nu ook het geval is aangezien jij de eenige bent die deze zenders niet heeft. meschien een reset decoder gaat je helpen. of laat een monteur langs komen |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen signaal op NED3 HD TV', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
Ci+ en smart card geen zenders vinden | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 11-07-2022 |
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 3 | 06-12-2021 |
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi | Eigen netwerk | : 9 | 20-09-2020 |
Advertentie