obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Ubee evw 3200 verbinden met Edimax extender ( wps )
mdj
Allen.

Tot een maand geleden had ik een cisco router en een Edimax extender voor mijn Tizzbird. Dit werkte allemaal erg goed. Nu ben ik in het bezit van een Ubee EVW 3200.
Het probleem is dat ik op geen enkele wijze mijn ectender kan verbinden met de Ubee. Op de extender zit een WPS knop....zoeken en draaien is de bedoeling maar helaas.

Kan iemand mij uit de brand helpen?

Ik heb geen verstand van pc's e.d dus hou het simpel!

Bedankt!!
 
Zippo
Kan het niet zonder WPS, dus gelijk de WPa(2) key invoeren?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
briolet
De Ubee heeft ook een wps knop. Volgens mij moet je ze binnen een bepaalde tijd gelijktijdig indrukken.

Maar wps is een heel onveilige methode en ik heb het in de Ubee direct uitgezet en gewoon met de hand de verbinding ingesteld. Persoonlijk vind ik die methode met knopjes heel omslachtig omdat het alleen met sommige apparaten werkt. b.v. telefoons, tablets of laptops hebben niet eens een wps knop.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ubee evw 3200 verbinden met Edimax extender ( wps )', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
Ziggo ubee 3200 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 22-10-2016
Advertentie