obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Hoge ping om de 2 minuten
Jeroen96
Ik heb sinds vorige week, Dat ik tijdens het spelen van spelletjes mijn ping opeens naar de 1200-1500 schiet en me beeld loopt dan vast. Het blijft dan ongeveer 5 seconden zo hoog en dan gaat het weer terug naar normaal en na 2 -5 minuten krijg ik het weer. Ik denk dat dit aan ziggo ligt want. Ik heb op mijn computer alles uitstaan behalve wat nodig is om het spelletje te spelen en nog steeds krijg ik het. Ik heb dit bij meerdere spelletjes. Weten jullie misschien een oplossing.

Dit is mijn Speedtest:
2645142812

Dit is mijn Pingtest
79867730

-Jeroen
 
Black Tiger
Geen idee, aan je pingtest is niets te zien.
Daar staat hij op 10 en 13 ms en dat is behoorlijk goed.

Kan zijn dat er onderweg wat lagere snelheid ontstaat. Ik neem aan dat je niet draadloos zit te spelen?
Greetings, Black Tiger
 
Jeroen96

Quote

Black Tiger schreef:

Geen idee, aan je pingtest is niets te zien.
Daar staat hij op 10 en 13 ms en dat is behoorlijk goed.

Kan zijn dat er onderweg wat lagere snelheid ontstaat. Ik neem aan dat je niet draadloos zit te spelen?


Nee via kabel, maar ik heb nu me router gereset en het schijnt over te zijn. Ookal heb ik niks aangepast aan me router Pfft.
 
Black Tiger
Routers kunnen wel eens gek gaan doen. Als je ze reset wil dat wel eens helpen, laten we hopen dat het voorlopig dan ook goed blijft.Smile

Ohja, als je antwoord, quote dan a.u.b. geen hele berichten, het is toch wel duidelijk aan wie het antwoord gericht is, alvast bedankt!Wink
Veel gamingplezier weer!
Greetings, Black Tiger
 
almodovaris
Als ik download met 7 MB/s, dan gaat het ping tijd heel lang worden. Dus geen torrents/Usenet downloads tijdens gamen. Ook niet uploads (zoals LiveBackup of Ziggo Online Backup).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoge ping om de 2 minuten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Random ping spikes elke 5-10 seconden Snelheid : 2 06-12-2014
Hoge ping naar Gameserver Klacht over Ziggo : 18 12-11-2014
UPNP veroorzaakt ping spikes Firmware : 10 03-09-2014
Zeer hoge pingpieken Klacht over Ziggo : 52 24-10-2013
ping spikes van 2000 Klacht over Ziggo : 8 23-07-2013
Advertentie