obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Monteur komt tot 3 keer toe niet opdagen en liegt er over
Gommers87
Een paar weken terug zijn mijn vriend en ik naar ons eerste flatje samen verhuisd. Wij hebben het Z2 pakket met tv en internet besteld en de monteur zou op 26 april in de middag langs komen. Mijn vriend is thuis gebleven terwijl ik naar mijn stage was. Tegen een uur of 17.00 was er nog niet aangebeld. Mijn vriend kwam er tot zijn schrik achter dat hij 2 gemiste oproepen had. Hij kon het nummer niet terg bellen en heeft voor de zekerheid de klantenservice van Ziggo gebeld. Nou bleek dat de monteur volgens hen in elk geval langs was geweest en bij nummer 24 aan had gebeld, dit terwijl wij toch echt doorgegeven hebben op 24-01 te wonen. Er werd ons toen verteld dat dit verkeerd over genomen was en dat er een nieuwe afspraak gemaakt kon worden. Wij dachten op dit moment nog, een beetje dom dat het verkeerde huisnummer aan de monteur gegeven is maar mijn vriend had zelf ook wat beter op zijn telefoon kunnen letten en dit soort dingen gebeurd nou eenmaal.

Op 1 mei zou de monteur weer langs komen. Mijn vriend is wederom thuis gebleven en heeft zichzelf voor de zekerheid bij het raam geïnstalleerd zodat we Ziggo echt niet zouden missen. Nou wonen wij aan een eenrichting straat waar momenteel wegens wegwerkzaamheden maar via 1 kruispunt bij te komen is. Wij wonen praktisch naast het kruispunt en hebben hier een perfect zicht op. Mijn vriend heeft de weg de hele middag in de gaten gehouden maar geen Ziggo monteur. Toen wij om iets voor 18.00u. belden om te vragen waar deze bleef kregen wij eerst te horen dat onze afspraak niet in het systeem stond, daarna was er iemand langs geweest om 14.00u. en vervolgens stonden we toch weer niet in het systeem. We hebben hierna weer een nieuwe afspraak gemaakt.

Nu zou de monteur op 3 mei komen. Mijn vriend is wederom een hele dag thuis gebleven en om er zeker van te zijn dat het nu goed zou gaan hebben we die ochtend om 10.00u. gebeld. De afspraak stond in het systeem en de monteur zou die dag komen. Omdat wij niet bepaald goede ervaringen hadden heeft mijn vriend in de loop van de dag meerdere malen gebeld, om 14.45 en om 16.55. Beide keren werd hem verzekerd dat er echt iemand onderweg was. Toen wij om 5 voor 6 nog niemand hadden gezien heb ik zelf gebeld en wederom werd mij verzekerd dat wij die dag nog aangesloten gingen worden en dat de monteur gewoon wat vertraging had. Wij zijn toen bij de voordeur gaan staan om te kijken of er al iemand aan kwam. Na een heel gezellig gesprek met de buurvrouw, die dus kan beamen dat er niemand van Ziggo langs is geweest hebben wij dan toch om kwart voor 7 nog maar een keer gebeld waar die monteur nou bleef. Van Ziggo kregen wij te horen dat deze langs was geweest en dat wij geen modem in huis hadden waardoor hij niets heeft kunnen doen. Die monteur komt niet langs, liegt er over en wij moeten maar weer een nieuwe afspraak maken en zitten nog langer zonder internet want bij de klantenservice kunnen ze verder niets voor ons doen.

Nu hebben we een nieuwe afspraak voor 7 mei maar ondertussen zitten we al bijna 2 weken verder, heeft mijn vriend 3 werkdagen gemist die hij dus ook niet betaald krijgt, de telefoonkosten die we gemaakt hebben omdat we steeds opnieuw moesten bellen gaan richting de 40 euro en ben ik het onderzoek voor mijn 3e jaars scriptie aan het doen via internet op mijn mobiel wat natuurlijk ook niet opschiet maar beter is dan een half jaar studievertraging omdat ze van Ziggo hun afspraken niet na komen. Gelukkig kunnen we geld van mijn ouders lenen anders zouden we volgende maand niet rond kunnen komen wegens de gemiste werkuren van mijn vriend. We hebben nu een afspraak staan voor komende dinsdag, gelukkig heb ik een flexibele stage organisatie waar ze gezegd hebben dat ik de ochtend vrij krijg zodat de monteur dan kan komen. Nu maar hopen dat er dan ook daadwerkelijk iemand komt.
 
briolet
Ik heb ook eens zoiets gehad bij een monteur. Wij zaten op xxxxx-weg en een zijstraat ervan heette xxxxx-straat. Hierbij was xxxxx- in beide gevallen gelijk.

Wij vonden in de bus een briefje dat hij lang gewacht had en nu weer weg gegaan was. Maar hij had nooit bij ons moeten zijn.Frown
 
Puma
Heb je het pakket al in huis of niet? Zo ja, dan het volgende.

Niet om het niet op komen dagen te rechtvaardigen. Maar;
Als je het pakket in huis hebt en je bent zo afhankelijk, zoals je zelf aangeeft, van Internet. Waarom installeer je het niet zelf? Het is echt geen hocus pocus.
Waarom wel?
Je bent afhankelijk wegens diverse redenen;
Je hebt toch niets betaald voor een installatie door monteur.

Als je het pakket niet hebt kun je bovenstaande verhaal uiteraard vergeten.
 
Gommers87
Jammer genoeg hadden wij het pakket zelf niet in huis dus hebben wij niets zelf kunnen instaleren. De monteur is vanochtend gelukkig wel langs geweest, hij stond wel weer voor 24 en er was dus ook niet aan de goede man doorgegeven dat het 24-01 is maar goed, gelukkig belde hij om te vragen of er wel iemand thuis was.

Ik ben wel heel tevreden over de monteur zelf, hele aardige man die zijn werk goed en netjes gedaan heeft!

Wat een gestress en ellende allemaal maar we zijn geïnstalleerd PC
 
Ziggo-WebCare_Jelle

Quote

Gommers87 schreef:

Jammer genoeg hadden wij het pakket zelf niet in huis dus hebben wij niets zelf kunnen instaleren. De monteur is vanochtend gelukkig wel langs geweest, hij stond wel weer voor 24 en er was dus ook niet aan de goede man doorgegeven dat het 24-01 is maar goed, gelukkig belde hij om te vragen of er wel iemand thuis was.

Ik ben wel heel tevreden over de monteur zelf, hele aardige man die zijn werk goed en netjes gedaan heeft!

Wat een gestress en ellende allemaal maar we zijn geïnstalleerd PC


Het spijt me om te moeten lezen dat het 3 afspraken geduurd heeft om uiteindelijk je pakket geïnstalleerd te krijgen. Dit is niet de bedoeling. Graag wil ik kijken of je gegevens wel goed staan, dit omdat de monteur steeds naar nummer 24 gaat. Mogelijk staat je abonnement ook niet goed in onze administratie vermeld. Daarnaast wil ik je ook nog tegemoet komen in de kosten welke je hierdoor gemaakt/gemist hebt. Als je middels PB je klantnummer en postcode+huisnummer stuurt, zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Ziggo WebCare Jelle
 
Puma
Het kan ook anders. Dit vond ik op het intranet bij ons op werk. Ik heb de naam van het bedrijf en monteur veranderd.

Maar goed dat het uiteindelijk goed is gekomen.

Onze monteur, werkzaam voor regio Noordwest, heeft op dinsdag 16 april jl. de 'PassiePrijs' ontvangen van een manager bij Ziggo. Deze prijs wordt uitgereikt om monteurs te stimuleren Ziggo-klanten nog beter te bedienen. De beloning is een dinercheque. In opdracht van Ziggo sluit bedrijf x ongeveer 100 klanten per dag aan in Den Haag en omstreken.

Waarom heeft monteur x de 'PassiePrijs' van Ziggo gewonnen?
Monteur x ging naar een klant om daar internet, telefonie en digitale tv te installeren. De klant bleek echter niet thuis te zijn. Monteur x: ‘Ik belde naar de klant om te vragen of er iets aan de hand was. De klant vertelde dat de taxi die hij had besteld om naar huis te komen zojuist was weggereden. De klant raakte helemaal in paniek. Zijn vader was onlangs overleden en hij had dringend een telefoon- en internetaansluiting nodig. Doordat deze klant in een rolstoel zit en chronisch ziek is, kon hij niet direct een oplossing bedenken hoe hij zo snel mogelijk naar huis kon komen.’ Monteur x stelde daarom voor om de klant op te halen. De klant was hier heel blij mee. Vervolgens heeft hij de installatie goed uitgevoerd en op deze manier extra service verleend. Dit bleef niet onopgemerkt bij opdrachtgever Ziggo.

Monteur x vond het leuk om door middel van deze prijs in het zonnetje te worden gezet
.

Gewijzigd door Puma op 08-05-2013 19:48
 
briolet
Goed gemotiveerd personeel vinden blijft moeilijk.

Vandaag kregen we voor de tweede keer deze week, onze krant niet in de bus. De laatste jaren is hij nooit te laat geweest. Vanmiddag even de na-bezorger aangeschoten of onze bezorger misschien ziek was. Was hij niet, hij was gewoon gestopt. De opvolger ziet het werk na een paar weken niet meer zitten en blijft onaangekondigd weg. Ze hebben dus een nieuwe vacature. Wink

Ongemotiveerde monteurs kun je met de huidige wetgeving echter niet zo makkelijk opzij zetten als een krantenbezorger die niet op zijn werk verschijnt Shock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Monteur komt tot 3 keer toe niet opdagen en liegt er over', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mediabox XL verbruikt in stand-by modus bijna tien keer zoveel stroom Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 21-03-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Advertentie