obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
problemen met opnemen hd zenders
cram
Weet iemand waarom tijdens het terugkijken van HD kanalen 1 t/m 10 eigenlijk en hbo , het beeld steeds van licht naar donker knippert, alles is te zien maar het kijkt heel vermoeiend
Het is niet zo als ik live kijk, en ook niet bij vele andere zenders, ik kan niks meer anders veranderen aan de kleurinstellingen oid
Ik gebruik scart geen hdmi
 
Zippo
Tot nu toe heeft nog niemand gereageerd. Shock

Het blijft gissen maar het volgende kan aan de hand zijn.
- kanaal niet goed ingetuned
- mankement in de cisco ontvanger

Heb je die cisco al eens 10 minuten echt helemaal van de stroom gehad?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
cram
jahoor, lange tijd , alles gereset, fabrieksinstelling etc etc, hij doet eigenlijk het moeilijks over de opnames op hd 1 t/m 10, neem ik die op de 999 kanalen op, geen enkel probleem, heel irritant, denk erover na een humax te nemen, hik een beetje tegen het interactieve gedeelte aan(apart aansluiten op internet ed)
 
Zippo
Als die cisco nog in de garantie valt kun je daar misschien iets mee regelen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
cram
nee ding is zeker 3 jaar oud, Frown
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen met opnemen hd zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
Problemen POP accounts Storing : 6 28-08-2017
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? Analoge radio of televisie storing : 6 26-08-2017
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws : 1 26-06-2017
Advertentie