obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Ontvanger kan zenders niet vinden.
AT
Ik heb mijn ontvanger (SMT-C7140) aangesloten zoals het in de handleiding beschreven staat en hij bevestigd verbinding te hebben. De ontvanger vindt echter geen zenders. Ik kan wel tv kijken maar dan kijk ik volgens mij anoloog want er wordt dan niet op het scherm van de ontvanger aangegeven welke zender ik kijk er staat alleen het volgende op het scherm "-- --".

Na telefonisch contact te hebben gehad met ziggo en bovenstaand probleem te hebben beschreven vroeg de medewerker mij om de softwareupgrade uit te voeren. Dit werkt echter niet. Ik kan wel naar het scherm waarin de update weergegeven wordt komen maar binnen dat scherm kan ik vervolgens niet op OK klikken om de upgrade uit te voeren. Toen ik dat aan de medewerker vertelde kon hij mij niet verder helpen en was het gesprek afgelopen.

Hoe kan ik bovenstaand probleem oplossen?
 
Zippo
Check nog even de instellingen behorende bij je postcode voor digitale tv.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
AT
Al verschillende keren gedaan ook samen met de helpdesk maar resulteert niet in het vinden van zenders..
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ontvanger kan zenders niet vinden.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Advertentie