obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
opnames gewist
Rienne
Hoi,
Ik heb een cisco en neem regelmatig programma's op, maar sinds een week of twee worden er ineens automatisch opnames gewist, soms zelfs meteen zodra het op te nemen programma afgelopen is, ik zie dan dat het rode lampje brandt tijdens het opnemen, maar als ik dan direct daarna naar mijn opnames ga is er niets opgenomen.
Er verdwijnen ook programma's die wel opgenomen zijn zonder dat ik ze heb kunnen kijken.
Ik heb al bij mij opname instellingen gekeken, maar automatisch wissen is uitgeschakeld, dus daar ligt het ook niet aan, en de schijf is ook nog niet vol. ik krijg nu wel telkens de melding dat de schijf bijna vol is en dat ik opnames moet wissen, maar er is nu nog 25% vrij en bovendien heb ik ingesteld die melding pas te willen bij 90%
Ik heb hem ook al een keer opnieuw opgestart, maar dat lijkt ook niet te helpen.

weet iemand hoe dit kan?
groetjes Rhiannon
 
MisterSenseo
Neem je Cisco eens in de maling.
Schakel "automatisch wissen" in, restart je Cisco, en schakel het dan weer uit.
Sommige apparaten zijn "dom" genoeg om dat over te nemen.
Foutje in de firmware misschien, maar soms werkt het............Wink

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opnames gewist', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Horizon tijd opnames Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 03-09-2016
Hd recorder speelt opnames niet af Klacht over Ziggo : 12 19-01-2014
5300c speelt niet alle opnames van de 5200 af Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 4 12-11-2013
Opnames Samsung smt-c7140 op USB stick zetten Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 2 26-10-2013
Mijn opnames niet zichtbaar/kwijt Storing : 2 09-09-2013
Advertentie