obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Hd recorder speelt opnames niet af
davikita
Hallo,

Sinds een paar weken speelt onze Cisco 8485DVB HD DVR sommige opnames niet meer af.
Hij neemt het programma wel gewoon op, deze staat dan ook als opname in de lijst met de duur ervan erachter. Als ik dan op play druk komt er links boven
een klokje met 00:00 en begint hij niet met afspelen en het scherm blijft zwart.

Weet iemand hier ook een oplossing voor?
We hebben de recorder al meerdere keren opnieuw opgestart ed maar niets helpt.
 
MisterSenseo
Probeer eens de HDD te formatteren zodat hij weer "vers" is.
Niet geschoten is altijd mis.......Wink
Als dit het probleem niet oplost even met Ziggo bellen, als je apparaat nog geen 2 jaar oud is, leg hen het verhaal uit, het kan een defect zijn.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Pindarotsje
Ik heb hetzelfde probleem, en ook al vanalles geprobeerd mAar niets helpt. Weet jij de oplossing al??
 
statler
Ik heb met die zelfde Cisco vanaf augustus problemen. Maak je borst maar nat. Cisco blijkt een slecht apparaat te zijn die nu ook niet meer door Ziggo geleverd wordt. Vervangend apparaat, een 2e hands ook Cisco (!) bleek ook kapot. Bloeddruk skyhigh (ok, figuurlijk dan. nu nog wel)

Edit MOD, snap dat je bloeddruk hoog is, maar 1 x posten is genoeg. Geen herhalingen in andere topics.
Gewijzigd door kobus1960 op 08-11-2013 23:33
 
Ziggo-WebCare_Jelle
@davikita,
Heb je dit probleem weten op te lossen? Zo niet, stuur dan middels PB je postcode+huisnummer en klantnummer, dan kijk ik of ik iets voor je kan betekenen.

@statler,
heb je ook voor de nieuwe (defecte) ontvanger uiteindelijk wel weer een vervangende ontvanger gekregen welke wel goed functioneert?

Groet,

Ziggo Webteam Jelle
Ziggo WebCare Jelle
 
davikita
@Ziggo-WebCare_Jelle

Heb je een pb gestuurd.
 
rolandvrielink

Quote

davikita schreef:

Hallo,

Sinds een paar weken speelt onze Cisco 8485DVB HD DVR sommige opnames niet meer af.
Hij neemt het programma wel gewoon op, deze staat dan ook als opname in de lijst met de duur ervan erachter. Als ik dan op play druk komt er links boven
een klokje met 00:00 en begint hij niet met afspelen en het scherm blijft zwart.

Weet iemand hier ook een oplossing voor?
We hebben de recorder al meerdere keren opnieuw opgestart ed maar niets helpt.



Ik heb hier hetzelfde probleem en ook dat soms het beeldscherm helemaal oranje wordt en niets meer werkt , hdd na advies van telefonische helpdesk al een keer geformatteerd, gaat een tijdje goed en nu begint het geouwehoer weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

als de cisco zo slecht is en niet meer geleverd wordt door ziggo horen ze ze te vervangen door de humax die wel geleverd wordt
 
MeijerB122
Het probleem was hier dus ook, ook vanaf na de vakantie..
Is er update geweest van Ziggo die dit veroorzaakt heeft????

Was er zo flauw van dat de cisco inmiddels boven staat en beneden een humax
 
rolandvrielink

Quote

MeijerB122 schreef:

Het probleem was hier dus ook, ook vanaf na de vakantie..
Is er update geweest van Ziggo die dit veroorzaakt heeft????

Was er zo flauw van dat de cisco inmiddels boven staat en beneden een humax


Heb je weer een nieuwe van Ziggo gekregen, of moest je er één kopen voor de hoofdprijs?
 
MeijerB122
Ik heb het niet gekregen, heb er €120,= voor moeten betalen...
Helaas heb ik nu over dit toestel een verhaaltje bij de klachten staan, maar dat is een ander verhaal Sad
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hd recorder speelt opnames niet af', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
Ziggo aansluiting niet opgeleverd nieuwbouw Algemeen : 3 25-10-2019
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 3 19-12-2018
Bij bellen niet hoorbaar voor anderen Siemens Gigaset : 19 27-08-2018
Advertentie
data-full-width-responsive="true">