obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Mijn opnames niet zichtbaar/kwijt
remy
Heb de Cisco 8485VB HD PVR
Na update vorige week bij terugkomst vakantie storing en met hulp Ziggo helpdesk fabrieksinstallaties e.d. herstellen werkt alles weer, behalve dat ik mijn opnames kwijt ben, maar de schijf is wel voor 57 % vrij, dus er staat iets op.

Ziggo en Cisco kunnen mij niet verder helpen dan schijf wissen.
Herkent iemand dit en weet iemands een truc om de schijfinhoud over te zetten op een andere schif?
 
Zippo
Bij mijn weten is hier geen oplossing voor. Het heeft volgens mij geen zin deze opnames over te zetten op een andere harde schijf aangezien ze vanwege de copyright gecodeerd zijn.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn opnames niet zichtbaar/kwijt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie