obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Opeens opname-agenda leeg
Black Tiger
Weet iemand of er in de nacht van woensdag of in elk geval ergens tussen de nacht van woensdag op donderdag en zondag iets gebeurt of verandert is aan de ontvangers? Misschien nieuwe firmware ofzo?

Want ik had in de opname agenda een aantal opnames geprogrammeerd en aangegeven dat dit wekelijks moet gebeuren. Deze nemen dagelijks van een zender zowat een avond op die ik dan 's nachts bekijk. Dat werkt al de nodige maanden prima zo.
De opname van woensdagavond is nog prima gegaan. Vandaag ontdekte ik dat de opname niet aan sprong en bleek dus de opname agenda leeg te zijn.
Als ik me niet vergis neem ik donderdags ook altijd iets op, maar er is niets opgenomen, vandaar mijn vermoeden dat er iets verandert is ergens tussen woensdagnacht na 01.20 uur en donderdag voor 20.00 uur.

Is daar iets van bekend of is er een andere mogelijkheid waardoor zo'n opname agenda zich opeens zelf leeg kan gooien?
Greetings, Black Tiger
 
kobus1960
Ik had een mail staan de donderdag de gehele dag onderhoud
op de rol stond, paar keer uitval gehad hier. Misschien bij jou ook?
 
Black Tiger
Nee, hier niet toentertijd.

Doch zelfs al was er onderhoud, dan nog mag dat niets uit maken. Dat er dan opnames mis kunnen gaan oke, dat begrijp ik.

Dat de complete opname planning verdwijnt is wel heel raar. Tenzij je het apparaat naar fabrieksinstellingen zou resetten misschien. Maar dat was niet aan de orde, want andere zelf gemaakte wijzigingen waren gewoon nog van kracht.
Ik blijf het derhalve toch een vreemde gebeurtenis vinden.

Maarja, dat was ook alweer een maandje geleden. Heb de boel toen opnieuw ingesteld en vooralsnog blijft het weer goed werken.
Greetings, Black Tiger
 
kobus1960
Tiger, zit er geen auto defragprogje die de boel sloopt in zo'n ding?
 
Black Tiger
Niet dat ik weet, althans zo'n optie kwam ik niet in het menu tegen.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opeens opname-agenda leeg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Opname stopt na uitzetten tv Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 09-01-2018
Opname problemen met Horizonbox Frequently Asked Questions : 4 29-11-2015
Sunrise agenda met TV zenders wat en wanneer Algemeen : 1 20-08-2015
opname op humax ook op tv in de slaapkamer bekijken Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 16-08-2014
Opeens NAT problemen Xbox live Hardware instellingen : 4 13-05-2014
Advertentie