obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
smartcard activeren
Donito
Goedemiddag,

Ik heb een smartcard en een humax 5050c van ziggo. Nu wil ik mijn smartcard activeren maar daarvoor heb ik een klantnr nodig. Nu weet ik het klantnr niet omdat ziggo tv bij mn huur in zit. Hoe kan ik de smartcard alsnog activeren? Via postcode en huisnr mischien?

Alvast bedankt!
 
kobus1960
Hieronder de link met mogelijkheden voor smartcard activatie.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/t...-activeren
 
Donito
Die ken ik idd. Alleen mn probleem is nu ik heb geen klantnummer. Aangezien mn huurbaas dit abonnement op zn naam heeft. Nu heb ik al wel een decoder en smartcard...?
 
Zippo
Huisbaas vragen je smartcard te activeren.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'smartcard activeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
deactivatie van smartcard!!?? Klacht over Ziggo : 7 02-09-2017
Smartcard traag Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 04-07-2016
Activeren Technicolor modem Klacht over Ziggo : 3 26-05-2016
kan wifispots al ruim twee weken niet activeren. Klacht over Ziggo : 4 26-04-2016
Advertentie