obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Reset wachtwoord Cisco EPC3928
paulboekelman
Hallo allemaal, Ik heb een wachtwoord ingesteld maar kom er nu niet meer in. Het genoteerde wachtwoord werkt ook niet.
Nu kan ik naar fabrieksinstellingen (reset 10 seconden indrukken) maar moet ik dan alles opnieuw instellen?
Of kan Ziggo het wachtwoord wijzigen zonder dat mijn instellingen verloren gaan?

Ik lees graag jullie reactie.
 
Black Tiger
Voor zover mij bekend is het voor Ziggo niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen. Die doen dan ook een gewone fabrieks reset als ze dat al remote kunnen.
Je kunt natuurlijk altijd even 1200 bellen maar ik meende me te herinneren dat het niet ging.
Het voordeel is echter dat je zo vaak kunt proberen als je wilt (bruteforcen).

Misschien een tip voor volgende keer. Als je klaar bent met de instellingen, maak er dan een backup van, dat kan via Administration en backup.
Mocht ie dan eens terug moeten naar fabrieks instellingen, kun je daarna eenvoudig weer de configuratie herstellen. Wel even je wachtwoord noteren.

Een andere optie is screenshots maken van de wijzigingen zodat die nadien weer relatief eenvoudig opnieuw te maken zijn.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Reset wachtwoord Cisco EPC3928', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
wijzigen wachtwoord email adres Algemeen : 6 11-01-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Advertentie