obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
storing op tv door 4g netwerk
tttimmer
Hier een zelfde soort probleem. Meestal 's avonds. Blokjes in beeld en audio versterker die elke keer over zijn nek gaat vanwege de optische audio link vanaf m'n 7140 ontvanger.

Wanneer ik overschakel op de 900 kanalen is het meestal beter, maar ook niet altijd. Ik zou verwachten als de blokjes en haperende audio aan de bekabeling zou liggen dat de problemen continue aanwezig zijn. Dit is echter niet het geval. Het kan best zijn dat we een hele avond geen problemen hebben en de volgende dag we niet fatsoenlijk kunnen kijken op de HD kanalen.

Oh ja, voor het geval dat, de buren zijn allen over op glasvezel. Kan daar dus helaas niet checken.

Regio 7701
 
dirkiedik
ik woon op een blokje van 6 éénsgezins woningen .allebei de hoekhuizen hebben kpn naast mij staat leeg en de andere 2 hebben een schotel,die meestal op turkije en arabische tvkanalen gericht staan
 
dirkiedik
klopt ,hier idem dito ,en sinds gisteravond ,tot mijn verbijstering,begonnen de 900 kanalen ook de storen.
ik heb nou aan iemand een module te leen gevraagd,kijken of het daar aan kan liggen,anders stap ik ook maar over op een schotel
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing op tv door 4g netwerk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
VodafoneZiggo test ‘netwerk van de toekomst’ Ziggo nieuws : 1 22-08-2018
LTE-M-netwerk Vodafone nu live Ziggo nieuws : 1 29-06-2018
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
Onbekende aansluiting op mijn netwerk Computer vragen : 11 12-11-2017
Advertentie