obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
wachtwoord kwijt Cisco EPC3925
Alex Min
Goeden dag, interessant forum,

ik zit met het volgende probleem,
ik heb mijn standaard ww. ziggo + draadloos veranderd, en kom er maar niet achter wat het is.
ik heb net in oktober mijn modem compleet laten instellen voor gebruik met een web werkbon door een bedrijf hier uit het dorp,
nu weet ik de instellingen zelf niet, en wil dus niet resetten want dan zit ik weer aan hoge kosten,

maar volgens deze post : http://ziggo.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=3429
kunnen jullie het wachtwoord en inlog terug op standaard zetten, mijn verzoek is dan bij deze of iemand van u dit kan verzorgen voor mij,
bij voorbaat dank.

Alex Min 1671KL 7
 
BMP
Hoi Alex,

Dat klopt monteur kees kan het modem resetten.

Monteur Kees is niet altijd aanwezig dus ik adviseer je om de klanten service te bellen die kunnen dat ook kosteloos,... bepaalde instellingen zal je zelf moeten (laten) doen.

klantenservice als je ziggo telefonie hebt 1200 anders 0900-1884.

Succes Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
briolet
Volgens mij doet klantenservice ook niet meer dan een fabrieks-reset. En dat kun je ook zelf met de resetknop op de router doen. Iets van 20 sec. ingedrukt houden. De precieze tijd staat wel in de handleiding op de Ziggo site.

Als je te kort drukt, restart hij alleen maar.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wachtwoord kwijt Cisco EPC3925', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
wijzigen wachtwoord email adres Algemeen : 6 11-01-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Advertentie