obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Hoofdaansluiting verouderd mbt nieuwe modem?
shanexxx
Hallo, heb gisteren mijn nieuwe Cisco modem op kunnen halen. Had voorheen een Jubee met een los 'kastje" eraan. In dat laatste kastje zitten 2 schroefaansluitingen (blauw en groen). Eentje ging naar de modem en de andere naar de wandaansluiting. Op dat kastje zat verder nog een coax-aansluiting. Nu ik de nieuwe Cisco heb weet ik het even niet meer. Volgens de handleiding moet ik 1 schroefaansluiting aansluiten op de modem. Maar wat doe ik dan met die andere aansluitingen? Die zullen toch wel ergens voor dienen neem ik aan? Als ik op de ziggo site kijk bij de aansluit handleiding komt daar uit dat mijn wandaansluiting verouderd is??? Heb verder niks gekregen van ziggo dan een nieuwe modem. Dus geen kabels/contactdozen.... Wie o wie kan me zeggen wat ik moet doen?? Alvast bedankT!
 
Bitfreak
Deze splitter bedoel je?. Er veranderd toch niets het nieuwe modem/router,deze aansluiten op dezelfde uitgang als het oude modem.
ETU%20Essent
 
shanexxx
Waarschijnlijk is dat het kastje ja (heb denk ik alleen de binnenzijde nog en niet dat plastic kapje Wink)
Maar omdat er in de handleiding staat dat ik maar één schroefaansluiting moet aansluiten op mijn nieuwe modem wist ik het niet meer.
Er gaat zoals op de afbeelding te zien is idd een blauwe en groene schroefdraad ergens naartoe (muur en modem). Dus hoe het nu zat aangesloten zo moet ik het bij de nieuwe modem ook weer doen?
Ik dacht dat die splitter ertussenuit zou gaan ofzo... weet er ook niet al te veel van dat blijkt wel Wink
 
Bitfreak
De handleiding gaat uit van het recente model splitter.
full
 
shanexxx
Aha, nee zo eentje heb ik inderdaad niet.
Zijn die wel ergens te verkrijgen of is dit niet nodig denk je?
Heel erg bedankt trouwens voor je hulp!
 
Bitfreak
Het is niet nodig om deze splitter te vervangen.
Hier op het forum zijn er mensen genoeg die de nieuwe splitter maar niks vinden. Ziggo is de enige die de nieuwe splitter kan leveren.
 
shanexxx
Oke, bedankt voor alle info!

Weet je toevallig ook nog of het mogelijk is om op een 2e tv (geen smart tv) op de een of andere manier draadloos het signaal van de tv beneden te ontvangen? Dus zonder dat daar een kabelaansluiting voor nodig is?
 
Bitfreak
Nee,dat wil niet.
 
shanexxx
oke!
 
Black Tiger
Draadloos TV signaal doorgeven is in bepaalde gevallen wel mogelijk.
Kijk eens naar de Marmitek producten.
Of anders heeft Philips tegenwoordig ook dingen er voor.
Zoek op Google even op "draadloos tv kijken" dan kom je wel het een ander tegen.
Sommige dingen zijn wel bedoeld voor aan je ontvanger te koppelen dus kun je niet onafhankelijk van elkaar kijken. Dus even goed kijken welk type dat er geboden wordt.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoofdaansluiting verouderd mbt nieuwe modem?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 Ziggo nieuws : 9 29-05-2020
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
Advertentie