obey-robots.txt
23 Oktober 2017, 11:38
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 34% [13 stemmen]
34% [13 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 66% [25 stemmen]
66% [25 stemmen]

Stemmen: 38
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken

horizon

Jean Surplus
Ik krijg de laatste maand voortdurend haperende beelden en dat begint op SBS6. Na het resetten gaat het weer een tijdje goed maar mijn vraag is dan ook ligt het aan mijn bedrading wat ik vreemd vind als het vanaf het begin van installatie horizon al goed gegaan is. Hoe kan ik testen of het bij mij ligt of in de aansluiting van buiten. Het enige wat ik kan doen of de signaalsterkte goed is en dat doet hij. Waar kan ik foutcodes vinden.? Waarom SBS6 ? Ik kan dan ook niet meer terugkijken. De tv gids is een rommeltje dan geworden.
 
Matty
Beste Jean,

Als ik U was zou ik even contact opnemen met de klantenservice en het probleem goed uitleggen zeker als de tv gids een rommeltje is hun kunnen het signaal wat uw horizon box ontvangt ook zien en wellicht van goed advies voorzien..

Een belletje naar hun kost niets Smile

groeten

Matty
 
Jean Surplus
Thx
 
Matty
Jean,

Graag gedaan laat je nog even weten wat de uitkomst is ?

Groeten Matty
 
Ziggo Webcare
Balen dat je problemen ervaart. In veel gevallen blijken haperingen toch veroorzaakt te worden door signaalproblemen. Zie ook http://bit.ly/Blo... voor meer uitleg.

Wat betreft de EPG: wil je http://bit.ly/Gid... eens doornemen?

Mocht dit het niet oplossen, stuur dan even een privébericht met jouw klantnummer, adres en een verwijzing naar dit topic. Gaan we het signaal voor je nakijken Smile

Groet,
Ben - Ziggo Webcare
Ziggo Webcare
 
Jean Surplus
Hallo Matty. Ik heb de kabel vervangen beneden naar de horizon. Alhoewel ik geen afwijkingen kon vinden toch maar vervangen. Het beeld beneden is nu goed, maar dat heb ik vaker gehad. Wat wel gebeurd is tijdens replay en op NPO1 kun je dan doorspoelen komen de haperingen terug. Ook de andere zenders gaan dan weer raar doen. Boven heb ik nog een ir.deto staan. Daar heb ik nu de laatste tijd ook haperingen op alle zenders. Nooit gehad. De ontvangst is 42% en signaalsterkte 100%. De berichten E6 geeft wel wat foutjes aan. Waar moet ik dit zoeken, ook in de kabels? Ziggo geeft dat altijd aan, vervang de kabels maar, en soms hebben ze gelijk maar als je geen afwijkingen vind is het lastig zoeken. Of door de retour signalen moet alles veel gevoeliger zijn geworden. Dus nog maar even zoeken.
Groet Jean
 
Matty
Beste Jean,

Ik zou als ik jou was op het aanbod van Ben ingaan en hem een prive bericht sturen om dan samen naar een oplossing te zoeken..

groeten Matty
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'horizon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Horizon XL Klacht over Ziggo 6 28-05-2017 14:13
horizon handshake Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 6 11-05-2017 16:01
Horizon box loopt vast na lang aan staan op radio Klacht over Ziggo 3 09-04-2017 12:21
Horizon box in netwerk Hardware instellingen 2 08-04-2017 20:18
geen TVE via Horizon Suggesties voor dit forum en voor Ziggo diensten 2 01-02-2017 15:47
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Justin23< 5 mins
| Desmark01:00:14
| boodje01:05:58
| Ziggo Webcare01:47:38
| Zippo02:03:11
| barnhoorn03:57:01
| Gilex04:30:17
| Matty06:43:26
| Black Tiger08:55:29
| MisterSenseo10:43:17
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???