Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
verlengen van inkomende gesprekken
|
|
zadabe |
Geplaatst op 02-11-2017 17:15
|
Activiteit » Mijdrecht » 3642CR Berichten: 3 Lid sinds: 02-11-2017 |
Kan ik inkomende gesprekken verlengen in tijd voordat het antwoordapparaat inschakelt? |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 02-11-2017 18:06
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Bedoel je Voicemail van Ziggo zelf? Daar zie ik geen optie toe in de handleiding. Dus ik ben ook benieuwd of dat wel mogelijk is. Vermoedelijk niet. Bij apparaten kun je dat vaak instellen of hij na 3 of 5x moet opnemen, maar dat kan hier niet, althans staat niet in de handleiding van Ziggo. Greetings, Black Tiger
|
|
|
zadabe |
Geplaatst op 02-11-2017 19:50
|
Activiteit » Mijdrecht » 3642CR Berichten: 3 Lid sinds: 02-11-2017 |
Het gaat om een KPN huistelefoon Chigago de luxe met antwoordapparaat. De inkomende gesprekken gaan erg snel over op het antwoordapparaat. We hebben alles van ziggo, ik kan het niet vinden in de handleiding van de telefoon . Ik kreeg te horen dat ik bij ziggo moest zijn! |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 02-11-2017 20:07
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Oh nee, als je een los antwoord apparaat hebt dan wordt dit door het antwoordapparaat bepaald, niet door de telefonie provider. Dat toestel bepaald namelijk wanneer het gaat opnemen. Niet in alle antwoordapparaten kan men dat instellen. Bij een kennis van me neemt deze na 5x bellen op. Echter als er al een gesprek is opgenomen, dan neemt hij elk volgend gesprek al na 3x overgaan op. Dus je zult echt in de handleiding van je antwoordapparaat moeten duiken. De telefonie provider (in dit geval Ziggo neem ik aan), bepaald dit alleen als je gebruik maakt van hun voicemail dienst. Maar als jij dus een los voicemail apparaat hebt, bepaald het apparaat dat. Greetings, Black Tiger
|
|
|
Ziggo Webcare |
Geplaatst op 04-11-2017 09:51
|
Ziggo WebCare Official » Utrecht Berichten: 62 Lid sinds: 06-02-2017 |
Als je een eigen antwoord apparaat hebt dan gaat het inderdaad, zoals Black Tiger zegt, buiten ons om. Jouw antwoordapparaat bepaalt dan wanneer de mensen die jou bellen door worden gezet naar je antwoordapparaat. Enige uitzondering daarin is als je deze zo hebt ingesteld dat deze pas later in gaat dan onze voiceimail. Onze voicemail, als je deze hebt geactiveerd, gaat standaard na 6 keer een overgangstoon over op de voicemail. Stel jij stelt jouw antwoord apparaat in op 7, dan zal onze voicemail dus naar voren komen. In alle andere gevallen niet. Bij jou gaat deze dus al heel snel over op de voicemail. Dan zul je die dus aan moeten passen. Helaas hebben wij niet de kennis van jouw toestel om je daarmee te kunnen helpen maar het lijkt mij wel dat dit ergens in de handleiding moet staan. @Black Tiger, bedankt voor je hulp in deze :-) Groet, Mirsad Ziggo Webcare
|
|
|
zadabe |
Geplaatst op 04-11-2017 11:28
|
Activiteit » Mijdrecht » 3642CR Berichten: 3 Lid sinds: 02-11-2017 |
Beste mensen, Inmiddels heb ik met KPN klantenservice gebeld en bij mijn huistelefoon 'Chigago de Luxe' kan het verlengen tussen inkomend gesprek en antwoordapparaat niet veranderd worden. Helaas een grote minpunt , maar ik heb mijn welkomstboodschap hierop aangepast en doen we het er maar mee. Bedankt voor jullie reacties op mijn vraag!! |
|
|
Ziggo Webcare |
Geplaatst op 04-11-2017 15:34
|
Ziggo WebCare Official » Utrecht Berichten: 62 Lid sinds: 06-02-2017 |
Fijn dat je in ieder geval duidelijkheid hebt, al is het antwoord natuurlijk wel een beetje teleurstellend. Graag gedaan.
Ziggo Webcare
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verlengen van inkomende gesprekken', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Vodafone mobiel beëindigt gesprekken met Ziggo | Ziggo nieuws | : 1 | 29-09-2015 |
Cisco 3928 in bridge mode - alle inkomende poorten dicht? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 4 | 27-03-2014 |
Verlengen coax naar modem | Algemeen | : 5 | 16-09-2013 |
stotterende telefoon gesprekken | Storing | : 10 | 13-05-2013 |
Opname verlengen cisco 8485 | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 2 | 02-06-2012 |