obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Onbeschofte klantenservice
ArentAlbert
Ik ben ontevreden met de manier van oplossing van Ziggo, ik ben 24-05-2021 om 19.30 uur geconfronteerd met een storing op televisie.
Om 19.40 uur gebeld met de klantenservice van Ziggo, wat heeft geleid tot een zeer onbeschoft gesprek en onbevredigende oplossing, de klantenservice kon zien dat mijn mediabox next middags gecanceld was, dus geen live tv meer, mij werd eerst suggestief gevraagd hoe ik nota bene aan deze box gekomen was (al een jaar of 4-5 van Ziggo) alsof ik iets ilegaals zou doen, na dit gesprek kwam de klantenservice met de oplossing om de zaak te herstellen, echter werd er medegedeeld dat dit 1 tot 3 werkdagen zou duren, waarop ik duidelijk heb gemaakt dit onwenselijk te vinden en wenste een medewerker van backoffice te spreken, dit ook omdat het gesprek een onwenselijke kant dreigde op te gaan, wat werd geweigerd.
Hierna aangegeven het gesprek te willen beƫindigen waarop geantwoord werd ga maar lekker ondemand kijken, voel mij dan ook zeer onbeschoft en onbevredigend behandeld
 
Black Tiger
Het is vervelend als men onvriendelijk bejegend wordt door de klantenservice.
Wij kunnen daar helaas als onafhankelijk forum niets aan doen.

Het beste kun je een dergelijke klacht neerleggen bij de Ziggo klantenservice, of de community van Ziggo zelf. Daar zitten echte Ziggo medewerkers die ook meer kunnen dan de standaard klantenservice en evt. help desk medewerkers op bepaalde zaken kunnen aanspreken.

Dit forum is alleen om klanten onder elkaar te helpen met problemen. Klachten v.w.b. handelwijze van Ziggo of hun medewerkers daar kunnen wij helaas niet mee helpen, omdat dit forum niet van Ziggo is.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onbeschofte klantenservice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Klantenservice helpt niet, laatste poging Klacht over Ziggo : 5 27-03-2013
Klacht klantenservice ziggo Algemeen : 2 23-02-2013
Ziggo wil kwaliteit van klantenservice verbeteren met business analytics Ziggo nieuws : 4 11-07-2012
Terugkerende internetproblemen Ziggo zonder oplossing klantenservice / technische dienst Klacht over Ziggo : 8 30-01-2012
Installatieafspraak en klantenservice Opleveringsproblemen : 2 13-01-2012
Advertentie