obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Klantenservice helpt niet, laatste poging
broekman
Laatste poging tot de slechte klantenservice van Ziggo!

Van de kast naar de muur is momenteel het gevoel:
We komen 0% verder zijn al behoorlijke kosten kwijt aan het telefoneren naar de Ziggo klantenservice en nog geen enkel resultaat geboekt, letterlijk te schandalig voor woorden.


Korte Uitleg: Na jarenlang televisie te hebben afgenomen zijn we verhuist naar een nieuwe woning op de fluitschiplaan te Den Haag.

Op 1 maart zijn we in de Ziggo winkel geweest om de verhuizing door te geven en ook internet Z2 af te nemen op de nieuwe locatie te fluitschiplaan.
Vervolgens netjes behandeld en een modem meegekregen (Ubee) voor het nieuwe adres.

Vanaf 23 maart zou de abonnementen (televisie+internet Z2) in gaan op het nieuwe adres.
Echter ontvingen we prima tv vanaf 22 maart, maar nog geen internet op het nieuwe adres. Vervolgens netjes gewacht en opnieuw geprobeerd op 23 maart, nog steeds geen internet signaal.

Daarop hebben we contact opgenomen met de klantenservice, waarbij een afspraak werd ingeplant voor een monteur. Een half uur daarna hebben we per mobiel internet ingelogd op mijnZiggo, waaruit voor kwam dat alleen tv bij de producten stond en dus geen internet.

Opnieuw contact opgenomen met de klantenservice vervolgens kwam naar voren dat er geen internet abonnement bekend stond. Monteur afspraak afgezegd aangezien deze overbodig was ivm geen aansluiting op het nieuwe adres.
Vervolgens moesten we de volgende dag opnieuw contact opnemen aangezien het de avond klantenservice was, om opnieuw aan te sluiten tv en internet. De dag erna opnieuw contact opgenomen , hier hebben ze onze oude klantennummer verwijderd en een nieuwe aangemaakt. (staan er inmiddels twee keer in verschillende klantennummers)

Vervolgens zou alles goed moeten functioneren. Opnieuw getest 25 maart en nog steeds geen verbinding wat bleek dat alles op het oude adres opnieuw is aangesloten (dedemsvaartweg) tv is inmiddels ook afgesloten op het nieuwe adres.

Vervolgens weer opnieuw contact opgenomen met de klantenservice om te vragen waar we nu moeten zijn om het probleem op te lossen. Dat er geen tv is is tot daar aan toe maar ik heb internet nodig voor mijn werk.

Zojuist opnieuw contactopgenomen met de klantenservice verteld de man aan de telefoon dat hij het ook niet weet wie dit precies moet oplossen en ons ook niet kan doorverbinden met iemand die tot een oplossing kan komen, komt vervolgens met een aanbieding voor sport plus. Echt te schandalig voor woorden. Ik wil gewoon gebruik maken televisie / internet Z2

Kortom: Inmiddels erg veel tijd met de klantenservice (per mobiel een hoop kosten opgeteld richting de €70) gepraat maar geen stap verder.

Hoop op deze manier tot een oplossing te komen en de klantenservice contact opneemt / het probleem oplost. Anders moet ik het proberen via het programma KASSA?

Hopende tot een oplossing te kunnen komen.

Of weet iemand een oplossing?
Gewijzigd door broekman op 26-03-2013 17:26
 
kobus1960
Triest verhaal, echter wij zijn een forum voor en door gebruikers.
Dit even ten overvloede.

Ik kan dit wel doorzetten naar Ziggo Webcare, die gaan hier reageren.
 
broekman

Quote

kobus1960 schreef:

Triest verhaal, echter wij zijn een forum voor en door gebruikers.
Dit even ten overvloede.

Ik kan dit wel doorzetten naar Ziggo Webcare, die gaan hier reageren.


Ja normaal gesproken horen wij alleen maar lovende dingen over Ziggo.
De afgelopen dagen elke dag meerdere keren Ziggo Klantenservice gebeld zonder enig verder resultaat, vandaar deze wanhoops-poging via het Forum. In ieder geval bedankt voor de reactie.
 
kobus1960
Doorgezet naar Ziggo webcare!
 
Ziggo-WebCare_Jelle

Quote

broekman schreef:

Laatste poging tot de slechte klantenservice van Ziggo!

Van de kast naar de muur is momenteel het gevoel:
We komen 0% verder zijn al behoorlijke kosten kwijt aan het telefoneren naar de Ziggo klantenservice en nog geen enkel resultaat geboekt, letterlijk te schandalig voor woorden.


Korte Uitleg: Na jarenlang televisie te hebben afgenomen zijn we verhuist naar een nieuwe woning op de fluitschiplaan te Den Haag.

Op 1 maart zijn we in de Ziggo winkel geweest om de verhuizing door te geven en ook internet Z2 af te nemen op de nieuwe locatie te fluitschiplaan.
Vervolgens netjes behandeld en een modem meegekregen (Ubee) voor het nieuwe adres.

Vanaf 23 maart zou de abonnementen (televisie+internet Z2) in gaan op het nieuwe adres.
Echter ontvingen we prima tv vanaf 22 maart, maar nog geen internet op het nieuwe adres. Vervolgens netjes gewacht en opnieuw geprobeerd op 23 maart, nog steeds geen internet signaal.

Daarop hebben we contact opgenomen met de klantenservice, waarbij een afspraak werd ingeplant voor een monteur. Een half uur daarna hebben we per mobiel internet ingelogd op mijnZiggo, waaruit voor kwam dat alleen tv bij de producten stond en dus geen internet.

Opnieuw contact opgenomen met de klantenservice vervolgens kwam naar voren dat er geen internet abonnement bekend stond. Monteur afspraak afgezegd aangezien deze overbodig was ivm geen aansluiting op het nieuwe adres.
Vervolgens moesten we de volgende dag opnieuw contact opnemen aangezien het de avond klantenservice was, om opnieuw aan te sluiten tv en internet. De dag erna opnieuw contact opgenomen , hier hebben ze onze oude klantennummer verwijderd en een nieuwe aangemaakt. (staan er inmiddels twee keer in verschillende klantennummers)

Vervolgens zou alles goed moeten functioneren. Opnieuw getest 25 maart en nog steeds geen verbinding wat bleek dat alles op het oude adres opnieuw is aangesloten (dedemsvaartweg) tv is inmiddels ook afgesloten op het nieuwe adres.

Vervolgens weer opnieuw contact opgenomen met de klantenservice om te vragen waar we nu moeten zijn om het probleem op te lossen. Dat er geen tv is is tot daar aan toe maar ik heb internet nodig voor mijn werk.

Zojuist opnieuw contactopgenomen met de klantenservice verteld de man aan de telefoon dat hij het ook niet weet wie dit precies moet oplossen en ons ook niet kan doorverbinden met iemand die tot een oplossing kan komen, komt vervolgens met een aanbieding voor sport plus. Echt te schandalig voor woorden. Ik wil gewoon gebruik maken televisie / internet Z2

Kortom: Inmiddels erg veel tijd met de klantenservice (per mobiel een hoop kosten opgeteld richting de €70) gepraat maar geen stap verder.

Hoop op deze manier tot een oplossing te komen en de klantenservice contact opneemt / het probleem oplost. Anders moet ik het proberen via het programma KASSA?

Hopende tot een oplossing te kunnen komen.

Of weet iemand een oplossing?


Als je middels PB je postcode+huisnummer stuurt van het nieuwe adres, zal ik kijken hoe we dit kunnen herstellen. Geef tevens in je bericht aan welke diensten je graag zou willen afnemen.
Ziggo WebCare Jelle
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice helpt niet, laatste poging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 3 19-12-2018
Bij bellen niet hoorbaar voor anderen Siemens Gigaset : 19 27-08-2018
Port forwarding werkt niet meer Algemeen : 14 31-07-2018
Kan extra mediabox niet installeren Hardware instellingen : 10 05-11-2017