obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Ziggo wil kwaliteit van klantenservice verbeteren met business analytics
Zippo
Ziggo wil kwaliteit van klantenservice verbeteren met business analytics

Telecombedrijf Ziggo wil de kwaliteit van zijn klantenservice verbeteren. Door zijn contactcentermedewerkers te voorzien van realtime relevante informatie over de klant, moet deze klant volgens de telco direct beter op maat worden bediend. Om de doelstelling te realiseren kiest het telecombedrijf voor de business analytics softwareoplossing Real-Time Decision Manager van softwareleverancier SAS. Dienstverlener Crystalloids was verantwoordelijk voor de implementatie van de software.

Lees verder op: customertalk
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.
 
MisterSenseo
Gooi maar in me pet, het zal mij zorg zijn hoe en wat als het maar verbetert..........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !
 
MaXMhZ
Ik denk dat ze de oplossing in de verkeerde hoek zoeken.

Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan de Cambrium helpdesk.

Gemotiveerd en goed opgeleid personeel en geen irritant nummer-menu...

Het Webcare team werkt al uitstekend. Die kun je beter iets vragen dan de telefonische helpdesk.
 
Nicholas
Als dit betekend dat je als klant maar een keer je verhaal hoeft te doen (en niet iedere keer opnieuw wanneer je doorgeschakeld wordt naar een andere afdeling) dan is het zeker een verbetering.

Dat vind ik namelijk zelf altijd irritant. Je hoort bijvoorbeeld nogal eens: "Ik kan niet ziet of die factuur al betaald is, dat zit bij een andere afdeling." Of: "Ik ga u doorverbinden" en dan moet je weer je hele verhaal overnieuw doen.

Ik ben het overigens wel met MaX eens dat die nummer menu's ongelofelijk irritant kunnen zijn.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo wil kwaliteit van klantenservice verbeteren met business analytics', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo en ISDN telefooncentrale Eigen telefoon netwerk : 3 23-06-2019
Ziggo verhoogd tarieven per 1 juli Ziggo nieuws : 3 09-05-2019
Ziggo verhoogt internetsnelheden voor consumenten +25% en bedrijven +20% Ziggo nieuws : 18 24-04-2019
Ziggo kastje in voortuin Helpdesk : 2 08-02-2019
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 3 19-12-2018