obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
rekeningnummer wijzigen
wordmoevanziggo
Al een paar maanden probeer ik aan Ziggo door te geven dat ik mijn rekeningnummer wil wijzigen. Dat zou via de site kunnen maar dat werkt niet. Ook bellen niet want ik heb al een keer of 5 tot 15 minuten in de wacht gestaan. Ook mailen niet want dan reageert niemand. Hoe kun je die club bereiken????

Voorlopig maar m'n machtiging ingetrokken, wie weet reageert er dan iemand?

Ik heb natuurlijk weinig alternatief, want upc zend hier (Breda) niet uit en digitenne vind ik niet safe. Lekker zo'n monopoliepositie. Ik ga gewoon dvd-tjes kijken en geen tv meer!

Groet,
Corien
 
Essebes
Hi,

Ik heb ervarig met het wijzigen van een rekeningnummer bij Ziggo.
Werkt niet via de site, werkt niet telefonisch. Briefje sturen naar
Ziggo
Afd. Klantenadministratie
Postbus 43048
3540 AA UTRECHT

Was bij ons binnen twee weken aangepast!

p.s. daast bovenstaande aanpassing hadden ze zelf bedacht dat de brief ook gold als opzegging van ons internetabonnement. Gaf even wat paniek en twee keer een half uur in de wachtrij, maar dat lijkt nu rechtgetrokken te zijn :-)
Blond......
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'rekeningnummer wijzigen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
wijzigen wachtwoord email adres Algemeen : 6 11-01-2020
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
Tenaamstelling abo wijzigen: hoe? Algemeen : 3 26-04-2013
wachtwoord wijzigen lukt niet Klacht over Ziggo : 5 12-12-2011
email wachtwoord wijzigen Instellingen software : 10 06-12-2011
Advertentie