Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
wachtwoord wijzigen lukt niet
vdb
Sinds 16 november hebben we alles in 1 van ziggo, netjes aangesloten en ingesteld door de monteur. Nu hebben we een probleem met het veranderen van het wachtwoord voor email. Dit ww is door de monteur bedacht en ingesteld en willen we uiteraard graag wijzigen. We hebben inmiddels al 4x contact gehad met ziggo, laatste keer was 1 week geleden maar hebben daar niets meer op gehoord. Het zou toch prettig zijn als dit probleem eens opgelost kon worden.

Via mijn ziggo/email beheer kunnen we het wachtwoord wel wijzigen. We zien dan ook de gele balk met de melding dat het gelukt is dit te wijzigen. Het probleem is dat we vervolgens niet in kunnen loggen met het nieuwe wachtwoord in het emailprogramma (windows live mail) en ook niet via webmail. Foutmelding is dat het ww niet klopt terwijl het toch goed staat ingesteld.

Inloggen met het oude ww werkt wel, dan komt de mail via windows live mail wel binnen en is ook via webmail te bekijken. Het lijkt of het nieuwe ww op de een of andere manier niet opgeslagen/geactiveerd wordt bij Ziggo.

Hopelijk kunnen jullie wel helpen want via 1200 wil het maar niet lukken.

BMP
Wachtwoorden zijn wel hoofdlettergevoelig controleer dat,

Of neem anders even contact op via pb met webcare zijn hier aanwezig op het forum.

Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)

vdb
Wachtwoord is helemaal in orde.
pb is inmiddels verstuurd, ik hoop dat ik het op de juiste manier heb gedaan.

Ziggo-WebCare_Jelle
Ben je al door een van ons benaderd? Zo nee, dan mag je mij ook een PB sturen met je klantnummer, dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.
Ziggo WebCare Jelle

vdb
Bedankt voor je reactie. Ik ben inmiddels door een van jullie benaderd.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 12 2011 22:31:09:
Zojuist succesvol het ww kunnen wijzigen. Geen idee waar het probleem lag, maar bedankt voor julle reacties.
Gewijzigd door vdb op 12-12-2011 22:31

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wachtwoord wijzigen lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 4 06-05-2024
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020