obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Inbellen op modem
wj
Ik gebruik van athome de internet/telefoon modem. Via mijn PC-modem kon ik altijd via de kabelmodem inbellen op een andere modem, bijv. die van k[n (internetdirect). Ik gebruikte deze mogelijkheid om bankzaken te regelen.
De laatst geslaagde poging is van eind juni.
Nu na mijn vakantie lukt mij het niet meer om een verbinding op te bouwen. Ik hoor wel piep geluiden van mijn modem. Maar er komt geen verbinding tot stand.
Zijn er meer mensen/computers die dit probleem hebben?
Werkt dit bij anderen nog wel?

Ik hoor graag van jullie. Shock
Gewijzigd door wj op 04-08-2007 21:43
 
Zippo
Er is recent een storing bij de postbank geweest. Probeerde je in verbinding te komen met die bank?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
wj
Ik heb verschillende (modem) nummers geprobeerd. Overal hetzelfde resultaat. Mijn vraag werkt het bij andere gebruikers die ook een internet/telefoon modem van athome gebruiken nog wel goed? Frown
 
Zippo
Een mogelijke oorzaak dat het niet meer werkt is dat er een firmware update is geweest voor het modem waarbij. @home regelt dat en je kunt er zelf niets tegen doen.

Maar inderdaad is het handig om van anderen te horen of die dezelfde ervaring hebben.
Gewijzigd door Zippo op 05-08-2007 21:25
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inbellen op modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
Advertentie