obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Decoder van Ziggo zat? Een eigen decoder gekocht? Meld hier de ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
TV kaart werkt niet meer na overgang naar digitale TV
cor4885erp
Mij TV kaart (DVB-T) werkt niet meer nadat we zijn overgestapt naar het alles-in-een pakket met een gratis digitale ontvanger.
Ik kan in het Windows (Vista) media center aleen maar kiezen voor digitale keuzes, ziggo (analoog) staat er niet bij. Ik heb vanaf de muur (TV-aanlsuiting) een splitter waarvan een naar het digitale kastje loopt en de andere rechtstreeks naar mijn pc (de tv kaart dus) maar kan een zenders vinden. Weet iemand hiervoor de oorzaak/oplossing?
 
Gigabyte
Een TV kaart (DVB-T) is voor digitale TV van KPN je zult de zenders 1, 2, 3 en het regio kanaal van je woonplaats ontvangen.
DVB-T werkt alleen met signalen uit de lucht je zult hier dus een DVB-T antenne aan moeten hangen.

Een draadje kan soms al genoeg zijn voor wat ontvangst, haal het dus zo snel mogelijk van de kabel!

Om signalen van de kabel te ontvangen moet je een DVB-C ontvanger hebben met een speciale module voor je smartcard.
Of een analoge TV kaart.

Hier de verschillende vormen van digitale TV:

DVB-T (Terrestrial) dan komt het signaal via de ether.
DVB-S (Satelite).
DVB-C (Cable) via de kabel.
DVB-H voor mobiele aparaten zoals de mobiele telefoon of PDA De H staat voor handheld.

Bron: http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/dvb-t/
Gewijzigd door Gigabyte op 27-01-2009 00:08
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV kaart werkt niet meer na overgang naar digitale TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
helemaal niets meer Storing : 2 18-05-2021
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Advertentie