obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Eminent EM4450 en port forwarding
erwinvos
Ik heb zelf aardig wat ervaring met computers en krijg eigenlijk altijd alles wel aan de praat, maar nu zit ik met een raar iets waar ik even niet uit kom. Ik hoop dat jullie mij kunne helpen.

Ik heb dus Ziggo Alles-in-1, werkt als een trein. Mijn oude usrobotics had kuren dus een nieuwe Eminent EM4450 gekocht. Lekker eenvoudig. En wat is er nou leuker als systeembeheerder je virtuele omgeving vanaf het werk over te nemen. :-). bij ons zijn echter maar een paar poorten open dus ik dacht, even een portforward naar bijv. 443 die bij ons open staat en voila. nee dus. Ik krijg dit niet werkend. Ik test met een collega en als ik poort 3389 openzet, kan hij op basis van mijn ipadres + poort 3389 mijn server overnemen. Doe ik dit echter voor poort 443 op exact dezelfde manier, dan is het helaas pindakaas. Ook de poorten 80 en 8080 krijg ik niet voor elkaar. Als ik via shieldsup kijk zie ik dat poort 3389 open staat en de andere op stealth. Haal ik de forward weg naar 3389 dan lukt het ook niet, wat natuurlijk logisch is.

Dus 3389 wil wel, andere poorten niet. (443,80 en 8080 bijv.) Er zijn ook een aantal voorbeelden, bijv FTP, maar ls ik die pak, dan staat er bij shieldsup stealth.

Wie o wie heeft suggesties
543451902
 
Zippo
Ik meen me te herinneren dat @home, en nu vast ook door ziggo, deze poorten filtert.

Wie heeft hierover meer informatie?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
erwinvos
Is er al iemand die iets kan vertellen over de poorten die misschien gefiltert worden???
543451902
 
MaXMhZ
Grote kans dat Ziggo die poorten blokkerd.
Kijk in de IANA lijst en zoek een poort die "Unassigned" is en die je wel kunt gebruiken. Probeer het daar mee.
Gewijzigd door MaXMhZ op 24-02-2009 15:08
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eminent EM4450 en port forwarding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Port forwarding werkt niet meer Algemeen : 14 31-07-2018
Camera op internet WAN IP-forwarding? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 10 08-09-2017
Problemen met Port Forwarding. Algemene computer en software vragen. : 11 26-06-2017
Advertentie