obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Kapotte decoder
TaLIAda
Sinds augustus/september 2007 hebben wij digitale televisie van destijds @home. Voor de decoder hebben wij indertijd een bedrag van EUR 80,- neergeteld.
Eigenlijk hiermee geen problemen gehad tot 18 december 2008. Het standby lampje van de decoder bleef maar knipperen.
Op 19 december gebeld met Ziggo (natuurlijk gereset, van stroom gehad e.d. maar niets hielp). Ze zouden een sticker naar mij opsturen en vervolgens kon ik met deze sticker mijn decoder insturen. Het zou ongeveer 5 werkdagen duren voordat ik deze sticker kreeg. Nou ja het was kersttijd dus dacht gaat waarschijnlijk wel wat langer duren.
Tussen kerst en oud en nieuw nog niks ontvangen en maar eens opgebeld toen ik wel een factuur kreeg met datum 24-12-2008. De sticker was op 19 december naar mij opgestuurd en moest maar geduld hebben.
Eindelijk heb ik de sticker op 6 januari 2009 ontvangen. Samen met alle andere post gedateerd van 4/5 januari. Want op de brief van Ziggo stond geen datum. Vervolgens zoals een goede klant beaamd de decoder via het postkantoor op 8 januari 2009 naar Ziggo verstuurd.

In de brief stond dat ongeveer 5 werkdagen kon duren voordat de decoder gerepareerd was of dat ik een nieuwe decoder kreeg toegestuurd. Na een ruime week maar eens gebeld, waar de decoder bleef. Nou mevrouw die was nog helemaal niet bij de reperateur aangekomen. Dat duurde echt wel langer dan 5 werkdagen... Ik vroeg me dan ook terecht af waarom staat er in de brief 5 werkdagen.. maar goed. Ik had dit al enigzsins ingecalculeerd dus nog maar even wachten.
Twee weken later maar weer eens gebeld.. Nou het duurde 3 tot 5 werken. Ik zat nu in de vierde week dus het kon zo zijn dat ik deze week mijn decoder terugkreeg. Dus vol goede moed maar weer afwachten.
Twee weken laten maar weer gebeld. Ditmaal iemand aan de telefoon met een beetje kennis. Ze ging voor mij kijken. Op de site van de reperateur stond dat de decoder op 5 januari naar mij terug was gezonden. Erg knap aangezien hij toen toch nog echt bij mij thuis stond. Ze ging nog even verderkijken, toen was de sticker naar mij toegestuurd (hmmm wat nou 19 december, zit toch ruim 2 weken tussen). Ze had contact gehad met senior en het zou wel twee maanden duren. Ze gaf wel aan dat ik zeker een klacht moest indienen en stond ook erg vreemd te kijken dat ik zei dat ik nog EUR 80,- voor dat ding had neergeteld en zij blijkaar zo omgingen met mijn bezit! Maar ja het meisje kon er ook niks aan doen dus toen maar een klachtenbrief naar Ziggo gestuurd met natuurlijk een grote dikke schadeclaim. Twee dagen na het insturen kreeg ik het verzoek of ik een kopie van het verzendbewijs kon opsturen? Dan ga je toch denken is die hele decoder wel aangekomen???? Ik dit insturen.
Het is nu echter 5 weken laten en zoals verwacht helemaal niks, nada, noppes van Ziggo gehoord? Wederom maar weer een klacht ingestuurd misschien dat ik nog enig teken van leven krijg via Ziggo. Hebben jullie nog enige tips want begin toch wel redelijke moedeloos te worden.
 
Zippo
Beste TaLIAda kopieer en plak je verhaal in het formulier hier linksonder op het forum.

Dit formulier wordt verstuurd naar de kabel belangen vereniging COAX. Zij gaan druk zetten bij Ziggo om dit op te lossen.

Houdt ons hier op dit forum op de hoogte.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
TaLIAda
Ik heb zojuist het formulier verstuurd.
Bedankt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kapotte decoder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
decoder wil HD zenders niet opnemen Digitale radio of televisie storing : 4 03-06-2014
Aansluiten wifi modem op cisco hd 8485 decoder Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 4 05-01-2014
Welke nieuwe decoder? Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 28-11-2013
Decoder keuze Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 4 02-08-2013
cisco decoder 'reload' voortdurend Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 13 11-02-2013
Advertentie