Onderwerp bekijken
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Voordelen en nadelen. Alles-in-1 Basis, Alles-in-1 Plus, Alles-in-1 Extra, Extra diensten. TV Standaard, TV Plus, TV Extra. Internet Z1, Internet Z2, Internet Z3.
 Onderwerp afdrukken
Extra TV pakketten op meerdere smartcards werkt hier al.
Gigabyte
Het duurde +- 10 minuten voor de melding preview periode verlopen (E19-4) uit het scherm was.
Bij mij hebben 2 kaarten nu al dezelfde aanvullende pakketten.
Ziggo zou dit pas vanaf 1 mei voor elkaar hebben. Smile

Decibert
Dan zouden ze pas kláár zijn. Ze zijn al sinds begin april bezig per regio de SmartCards te synchroniseren. Maar gefeliciteerd natuurlijk.

olivierbos
Bij mij is dit sinds 30 april het geval! (Roosendaal)
Ben blij dat dit nu is doorgevoerd, tot die tijd continu de smartcard moeten wisselen tussen de verschillende ontvangers.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Extra TV pakketten op meerdere smartcards werkt hier al.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 4 06-05-2024
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 3 19-12-2018
Port forwarding werkt niet meer Algemeen : 14 31-07-2018
Kan extra mediabox niet installeren Hardware instellingen : 10 05-11-2017
Advertentie