obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Ziggo moet een FAX nummer beschikbaar stellen.
Ja Ja 100%[5 stemmen]
Nee Nee 0%[0 stemmen]
Totaal stemmen : 5
 Onderwerp afdrukken
FAX nummer gezocht!
Zippo
Het probleem met communiceren met Ziggo en veel andere internet service providers is dat je geen 'harde' bewijzen hebt dat je iets toegestuurd hebt. Laat staan wat de inhoud daarvan is geweest. De enige mogelijkheid is dan een brief aangetekend te versturen dan heb je een ontvangstbewijs, maar dat zegt weer niets over de inhoud.

Een fax biedt uitkomst, zowel inhoud als ontvangst wordt bevestigt! Een fax is rechtsgeldig en wordt gelijkgesteld met aangetekend versturen. Hier kan de ontvangende partij dus niet onderuit. Ook al staat in de voorwaarden vermeld dat dit alleen schriftelijk per mail of telefonisch mag.

Op Vara's Kassa staan deze Fax nummers vermeld.

070-7781998 en 070-7783990

Maar zijn thans buiten bedrijf.

Weet u een FAX nummer vermeld het dan hier!

Vul gelijk de enquête in! Wie weet als genoeg mensen willen dat er per FAX gecommuniceerd kan worden dat Ziggo aan dit verzoek voldoet!

Ziggo moet een FAX nummer beschikbaar stellen.
Ja/Nee
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Decibert
Had ik nooit bij stil gestaan! Misschien omdat ik niemand ken met een fax... Ik zal wel eens kijken of ik wat uit kan vinden, er is via via soms wel iemand te vinden die even op het intranet van Ziggo dit soort dingen op kan zoeken, en anders een belletje naar de klantenservice op kosten van de baas Wink. Ik héb wel eens eerder gehoord van faxnummers van Ziggo, maar dat kunnen net zo goed deze nummers zijn.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
Zippo
Communicatie per fax kan gewoon een hoop welles nietes voorkomen. En is voor beide partijen helder!

Dus als je er moeite voor wilt doen dan graag!


Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Decibert
Geen probleem, als het goed is hoor ik morgenavond of er nog andere faxnummers zijn.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
Decibert
Hm voor zover ik heb kunnen achterhalen heeft Ziggo geen faxnummers meer in gebruik. Die twee genoemde nummers zijn voorheen inderdaad wel in gebruik geweest, maar staan al maanden niet meer op het intranet bij Ziggo, en er is niks voor in de plaats gekomen, volgens een medewerker omdat er geen gebruik van werd gemaakt. Niet zo gek als het nergens te vinden is...

Nou is nog niet te concluderen dat Ziggo geen faxnummer heeft voor klanten, maar ik heb via verschillende ingangen bij Ziggo niks kunnen vinden. Dus iemand die nog een idee heeft, we horen het graag!
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FAX nummer gezocht!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
applicatie gezocht om bekabelde internet stabiliteit te meten. Storing : 6 16-08-2014
ip nummer reeks gewijzigd vraag Algemeen : 6 04-09-2013
Het door U gekozen nummer is onjuist Storing : 6 20-08-2013
Gezocht UBEE EVM3200 modem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 30-05-2013
2 lijnen met de zelfde nummer Eigen telefoon netwerk : 8 17-12-2012
Advertentie