Forum: Klacht over Ziggo
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Diverse » Klacht over Ziggo
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
  Onderwerp /      Laatste bericht
Geen nieuwe berichten

Problemen met nieuwe Ziggo aansluiting. « Ga naar bericht

Thnx....ik ga morgen maar even een poging wagen op het 0900 nummer onder #8, helaas op 1200 nog geen vorderingen kunnen maken.

: 8654
: 12
Auteur: rabbito

Laatste bericht:
22-02-2011 14:35
Avatar van gebruiker
parola1969
22-02-2011 14:35
Geen nieuwe berichten

Service van ziggo. « Ga naar bericht

Bedankt voor de tip,maar ik mag er toch vanuit gaan als de track and trace zegt dat het aangekomen is op die bepaalde datum dat dat ook zo is?

: 3397
: 3
Auteur: alfred

Laatste bericht:
19-02-2011 19:30
Avatar van gebruiker
alfred
19-02-2011 19:30
Geen nieuwe berichtenAfbeelding bijgevoegd  

Kan de webpagina niet vinden via Tweetlink « Ga naar bericht

Wil je eventueel per persoonlijk bericht mij de url van je twitterpagina doorgeven, dan kan ik het uittesten.
Bestanden bijgevoegd

: 7929
: 12
Auteur: Beetje

Laatste bericht:
09-02-2011 16:32
Avatar van gebruiker
Zippo
09-02-2011 16:32
Geen nieuwe berichten

Installatie Alles in 1 van Ziggo. « Ga naar bericht

Laatste up date: krijg nu een nota met de afrekening van de interactieve decoder van € 150,-- die ik niet heb ontvangen. Ik heb de helpdesk gebeld (en de naam van de desbetreffende medewerker genot...

: 7524
: 6
Auteur: Ragehard1

Laatste bericht:
03-02-2011 17:40
Avatar van gebruiker
Ragehard1
03-02-2011 17:40
Geen nieuwe berichten

Drama « Ga naar bericht

Ah goed nieuws En dat is ondanks de problemen nog vlot gegaan via Ziggo Webcare Veel puzzelplezier met de instellingen :D BMP :)

: 5120
: 7
Auteur: ljjl

Laatste bericht:
01-02-2011 19:30
Avatar van gebruiker
BMP
01-02-2011 19:30
Geen nieuwe berichten

GEEN ONDERSTEUNING DOOR INCAPABELE HELPDESK « Ga naar bericht

QuoteNETGEAR WILDE ME NIET HELPEN OMDAT DE GARANTIE 2 WEKEN WAS VERLOPEN (LEKKERE SERVICE) EN DE HD VAN ZIGGO OOK NIET WANT ZIJ DEDEN NIKS AAN ROUTERS EN HET INSTELLINGEN MENU, OOK NIET ALS DIE BIJ...

: 5253
: 8
Auteur: ceejeewee

Laatste bericht:
06-01-2011 15:05
Avatar van gebruiker
mailpim
06-01-2011 15:05
Geen nieuwe berichten

Ziggo brengt kosten voor afluisteren voicemail in rekening « Ga naar bericht

Ik heb gelukkig een DECT-tje van de Aldi - daar zit een antwoordapparaat in. Lekker makkelijk en goedkoop.

: 7186
: 7
Auteur: Knarf57

Laatste bericht:
05-01-2011 17:49
Avatar van gebruiker
MaXMhZ
05-01-2011 17:49
Geen nieuwe berichten

Ziggo houd zich niet aan afspraak « Ga naar bericht

Dit heb ik gedaan, vervolgens was de laatste vraag van de helpdesk mevrouw, zal ik alles dan maar voor u opzeggen? Ik had een afspraak met ziggo gemaakt waarmee zowel ik als zigoo tevreden kon zij...

: 3061
: 3
Auteur: ADHD100

Laatste bericht:
14-11-2010 06:59
Avatar van gebruiker
ADHD100
14-11-2010 06:59
Geen nieuwe berichten

nooit klant geweest bij ziggo, toch betalen!!! « Ga naar bericht

ik heb hetzelfde probleem en ziggo heeft er geen oren naar, kun je mij vertellen hoe het nu met jou verhaal staat? groet juan

: 3973
: 4

Laatste bericht:
20-10-2010 16:31
Avatar van gebruiker
juanchi
20-10-2010 16:31
Geen nieuwe berichten

Betalingen « Ga naar bericht

QuoteJessy schreef: Hebben ze dat recht om geld van mij te innen 5 dagen voor afloop van de fractuur? Ik weet niet zo goed waar deze tumult voor nodig is. Denk aan je hart............... De...

: 3639
: 5
Auteur: Jessy

Laatste bericht:
23-05-2010 18:09
Avatar van gebruiker
MisterSenseo
23-05-2010 18:09
Geen nieuwe berichten

Interactieve decoder???? « Ga naar bericht

Wij wachten nu al enkele maanden op onze interactieve decoder (de Cisco) maar nog steeds niets ontvangen. Maar uiteraard al WEL betaald voor dat apparaat (dat gaat natuurlijk wel goed). Net wee...

: 4668
: 1
Auteur: MenkoV

Laatste bericht:
09-05-2010 17:13
Avatar van gebruiker
MenkoV
09-05-2010 17:13
Geen nieuwe berichten

Veilig achter je router bij Ziggo? Mooi niet! « Ga naar bericht

Homeplugs zijn te beveiligen met de software die in het pakket zitten of de WPS knoppen op de wat duurdere versies. En ja idd als je geen beveiliging heb ingesteld kan je met een homeplug vaak de b...

: 10225
: 5
Auteur: eagle

Laatste bericht:
14-04-2010 08:04
Avatar van gebruiker
Undertaker
14-04-2010 08:04
Geen nieuwe berichten

Gebruikelijke fabeltjes plasma in 'Zie' « Ga naar bericht

In 'Zie'-magazine lente 2010 staat op bladzijde 29 de rubriek 'Ziggo antwoordt'. Hier worden 7 zaken behandeld waarop je zou moeten letten bij de aankoop van een nieuwe TV. Het m...

: 3407
: 1
Auteur: JAM1971

Laatste bericht:
25-03-2010 22:48
Avatar van gebruiker
JAM1971
25-03-2010 22:48
Geen nieuwe berichten

rekeningnummer wijzigen « Ga naar bericht

Hi, Ik heb ervarig met het wijzigen van een rekeningnummer bij Ziggo. Werkt niet via de site, werkt niet telefonisch. Briefje sturen naar Ziggo Afd. Klantenadministratie Postbus 43048 3540...

: 4976
: 2

Laatste bericht:
09-12-2008 21:14
Avatar van gebruiker
Essebes
09-12-2008 21:14
Geen nieuwe berichten

zo bereik je ziggo!! « Ga naar bericht

Ik heb iemand aan de telefoon gehad, hoera, hij gaf antwoord en wist blijkbaar hoe het administratieve systeem werkte! Zijn naam is Si Kwai Tang (geen grap hoor!) en hij is bereikbaar via het oude ...

: 9885
: 1

Laatste bericht:
09-12-2008 13:16
Avatar van gebruiker
wordmoevanziggo
09-12-2008 13:16
Geen nieuwe berichten

Doet u mee? Ziggo betekent.... « Ga naar bericht

Ziggo Is Grote Goede Onderneming:P

: 3203
: 2
Auteur: Henk

Laatste bericht:
07-11-2008 13:12
Avatar van gebruiker
DutchWilly
07-11-2008 13:12
Spring naar forum:
Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoekGeen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Actief Onderwerp - Actief OnderwerpEnquêtes - Enquêtes
Bestanden bijgevoegd - Bestanden bijgevoegdAfbeelding bijgevoegd - Afbeelding bijgevoegd