obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Installatie Alles in 1 van Ziggo.
Ragehard1
Begin december 2010 heb ik Ziggo Alles in 1 aangevraagd. Direct een afspraak gemaakt voor de monteur om alles te komen installeren op woensdag 29 december 2010. Vrije dag genomen, de monteur kan tussen 12.00 uur en 18.00 uur komen.

Om 18.00 uur is er natuurlijk nog niemand geweest en is er ook niet gebeld.
Contact opgenomen met de klantenservice, misschien is de monteur wat later, moet nog even geduld hebben.
Om 19.00 uur wederom contact gezocht met de klantenservice van Ziggo, nog steeds geduld hebben kan ieder moment nog komen.
Om 20.15 uur wederom gebeld met de klantenservice want nog steeds geen monteur maar krijg dan geen medewerker meer aan de lijn.

Toen heb ik een klacht verzonden per e-mail naar de klantenservice, tot op heden geen enkele reactie hierover ontvangen.

Donderdag 30 december wederom gebeld met de klantenservice waar de monteur blijft. Ik wordt doorgeschakeld met de afdeling planning maar de hoorn wordt erop gegooid. Opnieuw contact gezocht met de klantenservice, krijg dan voor het eerst een medewerker die me goed en professioneel te woord staat. Weet niet waarom er niemand is geweest, kan geen opgave van de monteur vinden. Van de medewerkster krijg ik te horen dat ik € 20,-- krijg omdat er geen monteur is komen opdagen. Ben benieuwd wanneer dit binnen komt.

Er moet een nieuwe afspraak worden gemaakt met een monteur. Dat wordt dan eind januari 2011, heb ik een maand geen internet en telefoon. Is natuurlijk niet acceptabel, ik vraag of ik de order kan annuleren en dit krijg ik per mail van de medewerker bevestigd dat de order voor Ziggo Alles in 1 is geannuleerd en dat alles bij het oude blijft.

Direct mijn oude abonnement bij KPN weer aangevraagd en dit was natuurlijk geen enkel probleem.

Nu krijg ik weer een brief op 7 januari 2011 dat ik mijn modem moet inleveren en doe ik dit niet dan moet ik € 40,-- betalen. Terwijl ik dus geen modem heb ontvangen omdat er zonder opgaaf van reden geen monteur is geweest.

Nu komt weer alle irritaties en frustraties naar boven. Wederom heb ik vandaag een klacht verzonden naar Ziggo. Wanneer zal ik hierover iets te horen krijgen?????

Edit MOD; Naar juiste forumdeel verplaatst.
Gewijzigd door kobus1960 op 08-01-2011 15:48
 
Puma
Het lijkt mij het beste als je via Coax.nl een mailtje de deur uit doet en je verhaal uitlegt. Coax heeft mij ook goed geholpen met mijn overstap probleem (nummer overzetten ging niet goed. 4 mnd geen telefoon).

Je kunt ook één van de webcame mensen die hier op dit forum actief zijn benaderen. Deze mensen werken bij Ziggo en kunnen je waarschijnlijk snel en effectief helpen.
Gewijzigd door Puma op 08-01-2011 19:02
 
mesa57
Je kunt Ziggo webcare ook direct bereiken op www.twitter.com @Ziggowebcare
 
Ragehard1
Ik wacht nu op een reactie van Ziggo. Ik ben benieuwd wanneer ik een reactie ga ontvangen over mijn twee klachten mails, krijg nog niet eens een bevestiging van de klacht.
 
mesa57
Via mail een klacht indienen heeft weinig zin meestal. Ga naar twitter of bel de helpdesk.
 
Ragehard1
Laatste up date: krijg nu een nota met de afrekening van de interactieve decoder van € 150,-- die ik niet heb ontvangen. Ik heb de helpdesk gebeld (en de naam van de desbetreffende medewerker genoteerd) zijn oplossing is om het bedrag te storneren. De € 20,-- die ik nog tegoed had van het niet komen opdagen van een monteur zal dan wegvallen tegen mijn normale maandbetaling.
Er wordt mij verzekerd dat dit de snelste en makkelijkste oplossing is. Ik ben bang dat ik een aanmaning ga ontvangen, wachten maar weer af en the story continues.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Installatie Alles in 1 van Ziggo.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie