obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Service van ziggo.
alfred
Cisco recorder gekocht bij Ziggo(160euro)na weken problemen en bellen mocht ik hem terugsturen;07-02 teruggestuurt met TNT,via track and trace kunnen zien dat hij de 8e bij Ziggo ontvangen was.5 dagen later maar eens gebeld naar de status gevraagd;kregen een nieuwe was al verstuurd de 16e.de 17e brief in huis van ziggo;waarom ik de ontvanger nog niet opgestuurt heb ter reparatie???maar weer gebeld;uw nieuwe ontvanger is verstuurt meneer,vandaag(19e)nog maar eens gebeld;meneer,uw defecte ontvanger is gisteren ontvangen in het reperatiecentrum.een uur later nog maar eens gebeld ;weer een andere medewerker gesproken;weer een ander verhaal;Ziggo;je wordt er moedeloos van!!!
Gewijzigd door alfred op 19-02-2011 14:09
 
kobus1960
Tip, altijd aangetekend verzenden via TNT, kost iets meer maar werkt beter.
Uit ervaring weet ik dat TNT de aangetekende pakketverzending totaal anders
behandeld dan aangetekende paketten. de TNT kwaliteit is zwaar achteruit aan het gaan.
 
alfred
Bedankt voor de tip,maar ik mag er toch vanuit gaan als de track and trace zegt dat het aangekomen is op die bepaalde datum dat dat ook zo is?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Service van ziggo.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie