Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
Problemen met email op Outlook Express
|
|
Mloes |
Geplaatst op 10-07-2009 15:59
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 10-07-2009 |
Sinds gisteren werkt mijn mail niet meer.. Ik kom er zelf niet uit, en de Thuishelp van Ziggo zegt dat er niks aan de hand is. Geprobeerd alle gegevens op een rijtje te zetten: Ik heb een @home emailadres, en gebruik de mail.home.nl servers. Heb geprobeerd deze om te zetten naar de ziggo servers, maar dat helpt niet. Als ik controleer op nieuwe berichten, dan gebeurt dat ook en wordt er gezegd dat er geen nieuwe berichten zijn. Verder geen foutmelding. Aangezien ik oa lid ben van een dagelijkse nieuwsbrief, klopt dat dus niet, er zou wel mail moeten binnenkomen. Als ik een bericht wil verzenden, dan krijg ik de volgende foutmelding; Er is een onbekende fout opgetreden. Onderwerp 'test', Account: 'mail.home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0B Deze heb ik op gezocht op de volgende site: http://va.zensupport.co.uk/ErrorCodes/errorcodes.htm Hier kwam uit: Error code: 0x800cccOB Error type: BUSY Description: Server or maildrop is busy Advice/fix: Try later Als ik inlog op webmail op de site van Ziggo, dan krijg ik: Postvak IN bevat geen berichten. Tevens krijg ik een pop-up melding: WAARSCHUWING: Op dit moment is 100% van het quotum in gebruik. Is dit het probleem? Zo ja wat betekent het en wat kan ik er aan doen? Als ik mezelf een mail probeer te sturen met mijn hotmail-adres, krijg ik hem daar direct terug: Delivery Status Notification (Failure)R07;. Ik heb Outlook zo ingesteld dat ik op twee pc's de berichten binnen krijg. De berichten blijven dus op de server staan totdat ze verwijderd zijn uit verwijderde berichten. Ik heb niet extreem veel berichten in Outlook staan. Ik hoop dat iemand weet waar het aan ligt, of een oplossing weet.. zou erg fijn zijn! |
|
|
Mloes |
Geplaatst op 10-07-2009 20:32
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 10-07-2009 |
Nou ik ben er zelf uitgekomen.. Ik had wel alle mail in webmail verwijderd, maar vervolgens niet ook nog eens verwijderd uit 'verwijderde berichten' vandaar die pop-up ook nog steeds natuurlijk. Nu doet hij het weer prima! Wist trouwens niet dat je dus een keer in de zoveel tijd die mail op webmail moest legen. Had er geen idee van dat dat 'vol' kan raken en je dan je mail niet meer binnen kunt halen. Sorry voor dit dus overbodige topic, maar misschien heeft iemand anders er ooit nog wat aan als ze dit lezen.. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met email op Outlook Express', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
wijzigen wachtwoord email adres | Algemeen | : 6 | 11-01-2020 |
Outlook 2003 | Software vragen | : 11 | 06-09-2018 |
Problemen POP accounts | Storing | : 6 | 28-08-2017 |
Problemen met Port Forwarding. | Algemene computer en software vragen. | : 11 | 26-06-2017 |
Ziggo Connect Box wifi problemen Apple / Windows | Algemene computer en software vragen. | : 5 | 07-01-2017 |
Advertentie