obey-robots.txt
20 April 2019, 19:15
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 33% [18 stemmen]
33% [18 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 67% [37 stemmen]
67% [37 stemmen]

Stemmen: 55
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken

Problemen met email op Outlook Express

Mloes
Sinds gisteren werkt mijn mail niet meer..
Ik kom er zelf niet uit, en de Thuishelp van Ziggo zegt dat er niks aan de hand is.
Geprobeerd alle gegevens op een rijtje te zetten:

Ik heb een @home emailadres, en gebruik de mail.home.nl servers.
Heb geprobeerd deze om te zetten naar de ziggo servers, maar dat helpt niet.

Als ik controleer op nieuwe berichten, dan gebeurt dat ook en wordt er gezegd dat er geen nieuwe berichten zijn. Verder geen foutmelding. Aangezien ik oa lid ben van een dagelijkse nieuwsbrief, klopt dat dus niet, er zou wel mail moeten binnenkomen.

Als ik een bericht wil verzenden, dan krijg ik de volgende foutmelding;

Er is een onbekende fout opgetreden. Onderwerp 'test', Account: 'mail.home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0B

Deze heb ik op gezocht op de volgende site: http://va.zensupport.co.uk/ErrorCodes/errorcodes.htm

Hier kwam uit:
Error code: 0x800cccOB
Error type: BUSY
Description: Server or maildrop is busy
Advice/fix: Try later

Als ik inlog op webmail op de site van Ziggo, dan krijg ik: Postvak IN bevat geen berichten.
Tevens krijg ik een pop-up melding: WAARSCHUWING: Op dit moment is 100% van het quotum in gebruik.
Is dit het probleem? Zo ja wat betekent het en wat kan ik er aan doen?

Als ik mezelf een mail probeer te sturen met mijn hotmail-adres, krijg ik hem daar direct terug: Delivery Status Notification (Failure)‏.

Ik heb Outlook zo ingesteld dat ik op twee pc's de berichten binnen krijg.
De berichten blijven dus op de server staan totdat ze verwijderd zijn uit verwijderde berichten.
Ik heb niet extreem veel berichten in Outlook staan.

Ik hoop dat iemand weet waar het aan ligt, of een oplossing weet.. zou erg fijn zijn!

Mloes
Nou ik ben er zelf uitgekomen..
Ik had wel alle mail in webmail verwijderd, maar vervolgens niet ook nog eens verwijderd uit 'verwijderde berichten' vandaar die pop-up ook nog steeds natuurlijk.
Nu doet hij het weer prima!

Wist trouwens niet dat je dus een keer in de zoveel tijd die mail op webmail moest legen.
Had er geen idee van dat dat 'vol' kan raken en je dan je mail niet meer binnen kunt halen.

Sorry voor dit dus overbodige topic, maar misschien heeft iemand anders er ooit nog wat aan als ze dit lezen..

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met email op Outlook Express', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Outlook 2003 Software vragen 11 06-09-2018 14:19
Problemen POP accounts Storing 6 28-08-2017 19:11
Problemen met Port Forwarding. Algemene computer en software vragen. 11 26-06-2017 01:59
Ziggo Connect Box wifi problemen Apple / Windows Algemene computer en software vragen. 5 07-01-2017 00:06
Email groep in BCC Algemene computer en software vragen. 3 05-02-2016 17:01
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo00:08:23
| Desmark08:38:12
| Gilex10:56:38
| MisterSenseo17:00:25
| Bitfreak19:13:07
| Ziggo Webcare 1 dag
| Black Tiger 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15-03-2019 19:57
Mensen denk er aan, vragen op het forum stellen a.u.b., wij beantwoorden die niet in de shoutbox.

12-02-2019 17:07
ik ben op zoek naar een Ziggo insteek kaart voor cisco 8485bvb digitale ontvanger. geschikt zoor Zaandam. 0610811518

11-03-2018 14:05
kan ik hier ook afleveringen van grey anatomy vinden?

04-03-2018 13:23
Goedemiddag

03-12-2017 00:42
ga het later proberen, vanmorgen mijn moeder overleden dus nu andere zaken aan en in mijn hoofd!!!