obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo Regio 072, één van de slechtste helpdesks
jezzer
Wanneer een medewerker er problemen van maakt om zijn naam te geven weet je eigenlijk al wanneer het mis is.
Wanneer je na 3 weken nog steeds niet wordt teruggebeld na toegezegd te zijn dat je dat wordt voor een oplossing weet je helemaal wanneer het mis is.
Wanneer je 4 maanden voor 25mbit betaald en er 12 krijgt weet je dat het niet alleen een slechte helpdesk is, maar ook een slechte provider.
 
famouswolf
een medewerker die zijn naam niet wil geven is behoorlijk vreemd.
Gezine je probleem 25mbit en 12 mbit ontvangen:
Gebruik je een router of lange kabels?
Of een router die erg dicht op je modem staat?
--------------------------------------------
Medewerker Ziggo TS D(TV) / INT / TEL
 
Nemesis

Quote

jezzer schreef:
Wanneer een medewerker er problemen van maakt om zijn naam te geven weet je eigenlijk al wanneer het mis is.
Wanneer je na 3 weken nog steeds niet wordt teruggebeld na toegezegd te zijn dat je dat wordt voor een oplossing weet je helemaal wanneer het mis is.
Wanneer je 4 maanden voor 25mbit betaald en er 12 krijgt weet je dat het niet alleen een slechte helpdesk is, maar ook een slechte provider.


helpdesk?, een callcenter dat ook erg prettig met zijn personeel omgaat (notSad)
 
pxist
Ik ben al 16 jaar bij @home / Ziggo, en heb nog nooit problemen met de helpdesk gehad.
Ik heb zelf jaren helpdesk gedaan, en het geven van een naam is voor sommige mensen een reden om altijd naar dezelfde te vragen, en dat kan nou eenmaal niet, dus het heeft ook geen .
meerwaarde.
Van mij krijgen ze een dikke 9.
Wat wel storend is, zijn de mensen die na de helpdesk komen, de z.g. experts die je helpen met de diagnose (de goede niet te na gesproken) die ik heb gesproken, wisten geen van allen waarover ze het hadden.
De netwerksnelheid is van veel zaken afhankelijk, inderdaad de is de bekabeling daar een van.
Wat ook nog al een mis gaat is de communicatie van het protocol, en je kunt vaak proberen je netwerkkaart op een vaste snelheid te zetten, dus bijvoorbeeld 100Mbit half duplex, of 100mbit full duplex.
Als je met de command prompt kunt werken kun je met het commando ipconfig /all je eigen IP adres zien, en wat genoemd wordt als de gateway, dat is het IPO adres van je router (192.168.178.1).
Je kunt met het commando Ping (IP adres van de gateway) kijken of er packet los is en wat de respons tijd is.
ook moeten er bioj een goede netwerk kabel een aantal adertjes in de kabel verwisseld zijn, dit is op internet makkelijk te vinden.
Waarom die 12mbit betekent dat het een slechte provider is, kan ik niet helemaal volgen.
Maak jij zelf nooit fouten.
Ook hangt het er van af hoe je meet.
Na 3 weken niet teruggebeld worden, kan ik niet zo volgen, waarom zo lang wachten.

Zit je Pc geliojk aan het modem, of zit er nog een switch of router tussen, en wat is de snelheid van de lijn vanaf je modem naar je Pc/switch/router?
 
Black Tiger
Even los van dat ik het niet met je eens ben v.w.b. die naam, ga ik dit topic sluiten.
Het is wel handig om even naar een datum te kijken. Bovenstaande topic stamt al uit 2009 dus ruim 5 jaar geleden. Lijkt me niet echt meer van toepassing nu. Wink
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Regio 072, één van de slechtste helpdesks', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie