Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
sites die niet openen
|
|
shadow |
Geplaatst op 30-01-2007 16:58
|
Activiteit Berichten: 18 Lid sinds: 30-01-2007 |
Hoi Ik weet niet of ik het hier goed plaatst maar ik heb sinds een paar maanden @home tv internet en telefoon. De tv werkt perfect. De telefoon ligt er regelmatig uit enhet internet werkt eigenlijk over het algemeen goed maar er zijn bepaalde sites die ik niet geopend krijg, dit is oa de site www.ad.nl. Het gebeurt regelmatig en steeds bij dezelfde sites hij begint dan te laden en stopt er gewoon mee. Bij mijn vorige provider had ik dit probleem nooit. aan de pc is niks verandert, niks erbij gezet of iets dergelijks. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want de helpdesk van @home zegt enkel dat het niet aan hun ligt maar aan mijn pc en dit terwijl ik al had aangegeven dat meerdere mensen bij ons in het dorp hetzelfde probleem hebben. Er is al door iemand gekeken naar de instellingen op mijn pc en dat staat allemaal goed. Gewijzigd door shadow op 30-01-2007 16:59 |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 30-01-2007 18:20
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Heeft @home nog een werkende proxy? Of weet je een ander proxy adres. Dan kun je eens proberen of het dan wel zonder problemen lukt. Met die proxy ga je niet rechtstreeks naar de website toe, maar met een omweg. Die website ziet dan ook een ander ip adres. Lost dit wat op? Kijk ook je instellingen van je Firewall eens na! Welke gebruik je? |
|
|
shadow |
Geplaatst op 30-01-2007 22:13
|
Activiteit Berichten: 18 Lid sinds: 30-01-2007 |
Hoi Ik weet niet of @home met een proxiserver werkt en zo ja hoe ik die dan kan vermijden. Kan je me hier iets meer over uitleggen. Ben niet zo'n kanjer op de pc. Ik heb als firewwall zonealarm, deze instellingen staan goed, ik heb zonealarm ook al helemaal uitgeschakelt gehad om te kijken of ik dan wel de sites kon bereiken waar ik niet opkon maar dit maakte geen verschil. |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 30-01-2007 22:57
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Vergeet die proxy maar even! Heb het nagelezen, maar @home ondersteunt geen proxy meer, tenminste hun eigen proxy. Je kunt bij ZoneAlarm bij de instellingen aangeven of het programma tegelijkertijd met windows start. Die moet je om te testen even uitzetten en je pc opnieuw opstarten, anders kan ZA toch nog roet in het eten gooien. Verder kun je proberen een alternatieve DNS server op te geven. Het kan zijn dat de eigen (van @home) niet goed functioneerd. |
|
|
shadow |
Geplaatst op 31-01-2007 13:57
|
Activiteit Berichten: 18 Lid sinds: 30-01-2007 |
Ik heb zone alarm verandert zodat hij niet tegelijk meer met windows opstart en hierna opnieuw opgestart, dit werkt ook niet. misschien kan je me uitleggen hoe ik een alternatieve DNS server op kan geven zodat ik dat kan proberen. Mijn pc werkt op XP prof. Alvast bedankt voor je hulp. |
|
|
Wout |
Geplaatst op 31-01-2007 14:38
|
Beheerder » Virtual Reality Berichten: 55 Lid sinds: 22-01-2007 |
Dubbel klik op het LAN pictogrammetje in de taakbalk (vlak bij klokje). Klik op eigenschappen. Selecteer TCPIP en klik op eigenschappen. Vermoedelijk staat IP adres verkrijgen op automatisch! Zo laten staan, maar verander de radiobutton van DNS automatisch naar Gebruik de volgende DNS adressen. Vul er twee in en sluit af met ok. Start pc opnieuw op en test de websites. Probeer e.v. andere DNS servers. Heb je geen verbetering zet dan weer DNS verkrijgen op automatisch. Probeer de volgende twee eens 130.37.20.3 192.31.231.42 |
|
|
shadow |
Geplaatst op 31-01-2007 18:50
|
Activiteit Berichten: 18 Lid sinds: 30-01-2007 |
dit heb ik gedaan en toen kreeg ik geen verbinding meer. Kan ik nog andere DSN nr proberen? |
|
|
kaltun |
Geplaatst op 31-01-2007 23:38
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 26-01-2007 |
hoi, je kunt ook eventueel het volgende proberen: start je pc op in veilige modus( bij het starten op F8 drukken totdat je een lijst krijgt) en kies voor veilige modus met netwerk verbinding, wanneer je windows is gestart kies je gebruiker ( of je naam ) maar geen administrator ( mag ook maar soms is ie beveiligd met wachtwoord dus) wanneer je opgestart bent in veilige modus , kijk of je dan verbinding krijgt met de site, lukt het wel dan is er een software in je computer die het probleem veroorzaakt ( meestal doet dit de firewall, maar het kan ook zijn dat je virusscanner of popup killer of dergelijke het probleem veroorzaakt) met de dns is het niet want anders had je helemaal geen verbinding. probeer bovenste eerst. zorg wel dat je in veilige modus start!!!! |
|
|
shadow |
Geplaatst op 03-02-2007 18:35
|
Activiteit Berichten: 18 Lid sinds: 30-01-2007 |
Ook geprobeert, werkt ook niet. Ik word er een beetje moedeloos van, volgens mij ligt het gewoon aan @home, juist omdat ik van 1 iemand hier in de buurt weet dat hij het ook heeft, maar als ik bel met @home ligt het natuurlijk niet aan hun. Toen ik hiervoor hij het net zat had ik dit probleem ook nooit maar volgens @home ligt het toch niet aan hun. Als jullie nog andere ideeen hebben, ze zijn welkom. |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 05-02-2007 23:11
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Heb je FireFox al eens geprobeerd? Als je geen zin heb die te installeren kun je ook de 'portable' versie downloaden en uitpakken. Je kunt FF dan vanuit de directory starten. (ook handig op USB stick) Portable FireFox |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'sites die niet openen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer | Klacht over Ziggo | : 4 | 06-05-2024 |
TVgids klopt niet | Klacht over Ziggo | : 5 | 02-10-2021 |
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 | WiFi, draadloos netwerk | : 12 | 15-02-2021 |
tv complete is niet meer | Klacht over Ziggo | : 17 | 26-10-2020 |
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. | Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie | : 3 | 22-10-2020 |
Advertentie