Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
Ziggo installeren
|
|
FlorisC |
Geplaatst op 25-03-2010 19:06
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 25-03-2010 |
Hoi, ik heb Ziggo Alles in 1 extra besteld en heel netjes een pakketje van Ziggo gekregen na 2 weken. Dus ik sluit alles aan op mijn Ubee modem en zet hem aan. Ik heb de modem verbonden met de kabel, de telefoon en mijn computer (zonder router ertussen). Dan begint eerst het helemaal linker (power) lampje groen te branden, dan die daar links van (download?) oranje te branden en die daar linksvoor (upload?) begint ineens oranje te knipperen en het pc connectie lampje brand ook groen. ik type heel netjes activatie in mijn browser en er gebeurt niets. ik ga naar 192.168.1.1 (mijn modem ip) en zie bij status dat mijn 'acces' denied is. Ik heb al veel gelezen over de klanten service van Ziggo en denk er dus over om gewoon een monteur te bestellen. Kunnen jullie mij misschien helpen. Alvast bedankt, Floris. |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 25-03-2010 19:58
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Tik in de browser eens in: ziggo.nl! Dan kom je in het activatie menu. Gewijzigd door Zippo op 25-03-2010 20:02 |
|
|
Nietes |
Geplaatst op 25-03-2010 20:39
|
Activiteit Berichten: 136 Lid sinds: 30-07-2009 |
Of de helpdesk bellen en vragen of zij hem kunnen activeren
Stja |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 25-03-2010 22:36
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Ik zou maar eens even netjes wachten tot de datum van aansluiting. Volgens mij is je abonnement nog niet actief. Als alles actief is dan maakt het niet uit welke website je opent,dan ga je automatisch naar de activatiepagina van Ziggo Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
FlorisC |
Geplaatst op 26-03-2010 07:01
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 25-03-2010 |
Quote Zippo schreef: Tik in de browser eens in: ziggo.nl! Dan kom je in het activatie menu. Nope, werkt niet. Quote MisterSenseo schreef: Ik zou maar eens even netjes wachten tot de datum van aansluiting. Volgens mij is je abonnement nog niet actief. Als alles actief is dan maakt het niet uit welke website je opent,dan ga je automatisch naar de activatiepagina van Ziggo Op mijn brief staat: Startdatum: 24 maart 2010. Quote Nietes schreef: Of de helpdesk bellen en vragen of zij hem kunnen activeren Ik ga wel bellen dan, Bedankt voor jullie reacties! Gewijzigd door FlorisC op 26-03-2010 07:01 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo installeren', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie