obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Kabelbedrijf Ziggo biedt mobile internet. Klanten kunnen nu abonnementen kopen om ook buitenshuis te internetten per laptop of tabletcomputer.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo mail op je mobiel
Daniel1975
Ik krijg op geen enkele manier Ziggo mail op mijn mobiel.
Ik wil graag de berichten binnenhalen en een kopie op de server laten staan.
Welke instellingen moet ik gebruiken? Als ik de servers pak die ook in Outlook staan zeg het dat de server niet reageert.
Gaat om een HTC Legend.
 
MisterSenseo
Gebruik je wel voor uitgaande mail de SMTP server van je mobiele aanbieder ?
smtp.ziggo.nl werkt niet op je GSM
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Daniel1975
Nee, ik gebruik de smtp van ziggo.
Die smtp kan ik dus waarschijnlijk op de vodafone site vinden?
 
Daniel1975
Ik krijg inmiddels alles wel binnen, maar verzenden lukt niet.
Webmail van Ziggo werkt ook niet op een foon, zit dus iets niet helemaal lekker daar.
 
Daniel1975

Quote

Stefan73 schreef:

Met Ziggo gebeld daar krijg ik als reactie wij ondersteunen geen smartphone's ook lekker makkelijk mijn inziens.
Als laatste met HTC gebeld waar ik overigens erg klantvriendelijk en professioneel te woord gestaan ben.
Na ening overleg werkt de combinatie Vodafone met Ziggo niet.
be beste medewerker zei ook met KPN klanten dezelfde problemen te hebben daar wil wel eens helpen de instelling te veranderen waarnu staat live.ziggo.gebruikers.eu deze te veranderen in internet of helemaal niks in te vullen.


Geen smartphones ondersteunen anno 2010? Dat is wel heel belachelijk.
Was er al bang voor.
Kan iemand ook uitleggen waarom ziggo webmail niet werkt op een telefoon, terwijl alle andere webmail-varianten het wel gewoon doen?
 
Noci
Het is mij gelukt. Ik ben bij vodafone en gebruik een htc legend en heb een ziggo account. Kijk voorals op de Vodafone site voor de instellingen. Ik kon niets verzenden. Lag aan de server voor uitgaande mail.
Nu mijn inlognaam voor vodafone gebruikt (is mijn tel.nmr.) dan het wachtwoord dat ik gebruik voor vodafone en authsmtp.vodafone.nl.
Stuur maar een pb als je de instellingen wilt hebben.

gr. Nico
 
carmona
hallo, ik heb ook zoiets, ik krijg ziggo helemaal niet op mijn mobiel ik heb hi daar heb ik het nagevraagd en zei zeggen dat dit aan zoggo ligt, ik wil mijn mail bekijken via www.ziggo en dan webmail, maar ik krijg steds de mededeling ; certificaat uitgever niet gevonden en als ik dan maar steeds op ok druk dan kom ik op een gegeven moment wel op de site maar dan kan ik niet naar de web mail want dat krijg ik te zien dat mijn wachtwoord en emailadres niet klopt, ik weet zeker dat dit wel klopt want als ik op een pc naar ziggo ga en dan naar webmail dan kan ik met mijn naam en wachtwoord gewoon in loggen.
Nu ben ik niet zo handig met pc en mobiel dus als je me iets uit wil leggen dan in gewone taal aub
Doe ik nu iets fout?? of moet ik iets doen, of ligt dit aan ziggo

bedankt mieke
 
HdG

Quote

Ziggo-WebCare_Patrick schreef:
Met het niet ondersteunen wordt bedoeld dat we niet de instellingen van de telefoon zelf kunnen ondersteunen.
Bijvoorbeeld als je er niet uit komt dat je met een medewerker van de helpdesk de installatie van de telefoon kunt doornemen.
Hiervoor kun je dan de helpdesk van de provider of de telefoonfabrikant raadplegen.

De reden dat de webmail niet werkt op een smartphone heeft waarschijnijk te maken met de Java versie op de telefoon.
Onze webmail maakt namelijk gebruikt van Java welke hij nodig heeft voor het laden van de inbox.
Je zou dan wel de inlogpagina moeten zien maar vervolgens bij het inloggen niets of een foutmelding.


Dit is toch wel een verkeerde voorstelling van zaken. De echte situatie is nl anders dan hierboven wordt weergegeven. Daarnaast gebruik je op een smartfone niet de webmail, maar de instant mail.

Bij mijn Nokia E71 en nu de E72 heeft de instant Mail, voor een periode van twee jaar probleemloos gewerkt. Bij de Nederlandse uitvoering van de Nokia messenger staat zelfs de Ziggo instellingen automatisch meegeleverd.

Ten tijde toen deze kabelaar nog echt om zijn klanten gaf, nl Multikabel, werd er meerdere malen melding gemaakt dan Quicknet mail volledig werkt met de Nokia Messenger. En dat was ook zo.

Echter sinds enige tijd namen de problemen to. meerder malen moest ik mijn E72 resetten om weer mail te ontvangen. Dan werkte dat weer, maar een dag later weer een reset nodig. En dat was vreemd. Nl het heeft zo lang zo goed gewerkt.

Sinds kort kan ik nog enkel mail ontvangen niet meer verzenden.

Het kan niet anders zijn dan dat Ziggo weer eens wat heeft veranderd. Echter, zoals we al gewent zijn, zonder zijn gebruikers te informeren. Sterker nog, de mogelijkheid om Ziggo mail te koppelen aan de Nokia Messenger wordt helemaal nergens meer vermeld.

Het enige wat Ziggo doet is met dooddoenertjes komen van "neem contact op met je leverancier van je GSM'

Mijn Quicknet/Ziggo mail was jaren mijn primaire mailadres. Echter door dit gesukkel ben ik wel over moeten stappen naar Nokia's OVI mail. Op de PC minder vriendelijk, maar om mijn E72 werkt het zoals het hoort.

Ziggo, weer een verminderde diens.........

En dat is jammerSad
 
Undertaker
Voor Email op Mobiel gebruik Gmail werkt ALTIJD zowel op Imap als op POP ( intestellen op het Gmail account op pc ) Laat je de Ziggo emails forwarden naar je Gmail account, en hoppa probleem verholpen Smile ( wat kan het leven toch simpel zijn :-P )
Gewijzigd door Undertaker op 14-08-2010 09:29
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
HdG
Daar zit natuurlijk wel wat in. Bedankt voor je antwoord, maar het blijft staan dat ziggo 'iets' heeft veranderd, waar we zelf maar weer achtr moeten zien komen.

Nog wat, waar stel je in dat je je ziggo mail wil forwarden?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo mail op je mobiel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
gewenste mail verdwijnt direct in ongewenst Ziggo Gebruikers Groep : 5 01-05-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Advertentie