Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
Pagina 2 van 2: 12
|
storing bij ziggo, ja of nee?
|
|
cwortel |
Geplaatst op 26-07-2011 23:15
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 26-07-2011 |
Nee, dat weet ik ook wel het was leuk zolang het duurde Maar we hebben standaard met totaal digitaal pakket. De analoge zenders zijn er allemaal nog, de meeste HD zenders zijn weg en we krijgen dus bij de zenders die wel in het pakket zouden moeten zitten een gecodeerd signaal met de E16-4 melding. |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 26-07-2011 23:26
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
1. Schakel de tv uit en verwijder je smartcard. 2. Haal voor minimaal 30 seconden tv van de stroom. 3. Koppel de coaxkabel los van de tv. 4. Sluit de tv weer aan op stroom, maar plaats de smartcard nog niet. En sluit de coaxkabel nog niet aan. 5. Na enkele minuten vraagt de digitale ontvanger om de smartcard te plaatsen. Noteer eerst het smartcardnummer, bijvoorbeeld op een vel papier. Het smartcardnummer staat op de achterkant van je smartcard. 6. Plaats nu de smartcard weer in de CI module. Er verschijnt een foutmelding in beeld. 7. Koppel de coaxkabel weer aan op de tv. 8.Log in op Mijn Ziggo. Heb je nog geen account voor Mijn Ziggo, meld je dan nu aan via deze pagina. (Let op: je Mijn Ziggo account is niet gelijk aan je Ziggo mail account). 9. Controleer onder Smartcards of het juiste smartcardnummer is geactiveerd 10.Klik vervolgens op Herstel. De E-melding zal binnen een minuut verdwijnen. Zie je na een minuut toch nog dezelfde melding in beeld? Bel in dit geval de Klantenservice. Dit verhaal staat ook op de Ziggo website en ik heb het woord digitale ontvanger vervangen voor tv,maar volgens mij moet het zo goedkomen.......... Laat nog even weten of dit de oplossing was, Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
cwortel |
Geplaatst op 26-07-2011 23:48
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 26-07-2011 |
oke........nou een ander probleem, E06-4 smartcard defect |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 26-07-2011 23:50
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
LOL,dan ben ik bang dat je hetzelfde gedaan hebt als ik.........dan zit ie op zijn kop erin.........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
cwortel |
Geplaatst op 27-07-2011 00:08
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 26-07-2011 |
oke....het heeft helaas weinig geholpen. we hebben automatisch afstemmen gedaan, daar geeft hij aan 175 tv zenders te hebben en 26 analoge zenders.. ze doen het alleen niet. We krijgen of een gecodeerd signaal of smarcard defect. Ik zal morgen weer eens bellen met de klantenservice. Maar stel nou dat er wel signaal komt, kunnen ze er dan toch zomaar weer afvallen en blijven we dit houden? |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 27-07-2011 00:12
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Ik zou maar bellen morgen want het lijkt er sterk op dat je abonnement niet in orde is,hetzij je activatie klopt op één of andere manier niet,hetzij je hele abonnement klopt niet ( meer ) .
Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
cwortel |
Geplaatst op 27-07-2011 00:14
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 26-07-2011 |
Bedankt in ieder geval voor jullie hulp Ik laat het wel weten mocht het nog goed komen. |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 27-07-2011 00:16
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Graag,elke feedback kunnen we hier iets mee......
Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
cwortel |
Geplaatst op 28-07-2011 10:04
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 26-07-2011 |
Eindelijk het probleem is opgelost. Gisteren morgen meteen gebeld om 8 uur, 20 minuten in de wacht gestaan en opgehangen. Daarna nog 3 keer gebeld om een uur of 4 eindelijk iemand aan de telefoon gehad die er persoonlijk voor kon zorgen dat we alles weer terug kregen. Het probleem was dat het heel erg druk was bij ziggo, honderden klanten aan het klagen over hetzelfde probleem wat wij hadden. Daardoor was de registratie van smartcards in de war en het herstel of reactiveren van de smartcard duurde 24 uur ipv 2 uur. Om 20.00 gisteren hadden we alles weer terug. Nogmaals bedankt voor de hulp hier. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 28-07-2011 10:25
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
En bedankt!! Aan dit topic kunnen we in ieder geval in de vakantietijd refereren. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing bij ziggo, ja of nee?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie