Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
storing bij ziggo, ja of nee?
cwortel
Is er op dit moment nou nog storing bij de digitale tv van ziggo of niet. Ik kan het niet vinden die storingen die bij ziggo staan zijn oud, niet van vandaag.
Wij wonen in Friesland...ik krijg geen digitale zenders meer, ja, ned 1-2-3 en nickelodeon of zoiets. Verder helemaal niets.. de preview is schijnbaar ook al afgelopen na 4 dagen.

Dus iemand die dit weet en/of hoe dit op te lossen?Frown
 
Undertaker
beste Cwortel.

Zou je me aub kunnen uitleggen van begin tot eind hoe je de installatie hebt, van beginpunt Ziggo tot aansluiting Digitale tuner?
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
cwortel
De hele installatie uitleggen ik weet niet of ik dat wel kan. In ieder geval hebben we een Samsung UE32D5000 LED tv.
Met ingebouwde CI+. Daarin een module van Ziggo en een smartcard.
Geactiveerd.
Sinds vanmorgen vroeg verdwenen de digitale zenders en hielden we alleen Ned.1-2-3 over met nog een paar andere zenders.
We kregen op alles wat normaal in het standaard pakket zit een gecodeerd signaal.
Vanmiddag eidelijk Ziggo aan de lijn gehad, we moesten de module eruit trekken en er weer instoppen wat geen verandering bracht.
Daarop heeft een medewerker een verzoek ingediend om al onze zenders weer terug te krijgen waaronder natuurlijk ook de zenders in het standaard pakket. Nog 6 dagen Freeview tegoed...
Tussen nu 18.36 en 20.00 uur zou alles er weer in moeten zitten..
We wachten maar af dan, zo niet dan gaan we maar weer bellen.
Maar hoe het nou komt dat alles zomaar verdween weten we nog steeds niet.
 
kobus1960
Heb je al geprobeerd om via "mijn Ziggo" je kaart te resetten??
 
cwortel
Hoe moeten we de kaart resetten? Ik bedoel waar moet ik heen en wat moet ik doen..?
we hebben trouwens de zenders nog steeds niet terug.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 26 2011 22:35:12:
Laat maar ik heb het al gevonden en gereset.
Gewijzigd door cwortel op 26-07-2011 22:35
 
MisterSenseo
Heb je nu ook je zenders terug ?
Lijkt me iets belangrijker........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
cwortel
ik laat het je weten over 4 minuten
 
MisterSenseo
Hahahaha je had ook 5 minuten kunnen wachten met antwoorden,LOL
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
cwortel
ja maakt ook niet uit, nog steeds geen totaal pakket.
 
MisterSenseo
Welk pakket heb je ?
Je kunt echt geen rechten ontleden aan die preview hoor,als dat na 3 dagen of zo weg is dan heb je simpelweg pech.Die preview is een extra service om je lekker te maken voor een duurder pakket,meer niet.Ziggo is niet verplicht die preview te geven........Wink
Wat wel natuurlijk de bedoeling is dat je alles zenders behorend bij je pakket hebt en zonder storingen.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing bij ziggo, ja of nee?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Advertentie