obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Telefoniefactuur niet te raadplegen
Bert
Sinds de overgang van Casema naar Ziggo wordt het abonnementsgeld geincasseerd door Ziggo. Op het afschrift staat dat de factuur te raadplegen is op www.ziggo.nl/mijnziggo.
Op die pagina staat dat ik nog niet ben overgezet en bij @home moet zijn. Onlogisch want ik was Casema klant.
De website www.casema.nl/mijncasema is ook uit de lucht.

Dus via @Home de vraag gesteld waar ik dan de factuur kan inzien en als dat (voorlopig) niet (meer) kan, wil ik een gratis papieren exemplaar. Na ruim 2 weken nog geen enkele reactie.
Hebben meer ex-Casema klanten dit probleem?
 
Bert
Dank voor je reactie Bas.

Ik krijg de registratievraag niet eens, maar alleen de melding dat "mijn producten nog niet zijn overgezet" en dat ik dus bij @home moet zijn. Maar daar kan ik ook niks met m'n Casema account.

Vandaag net een mailtje van ze gehad:

Uw nieuwe factuur is beschikbaar. Log in http://www.ziggo.nl/mijnziggo/ om deze te bekijken.
Voor vragen over uw factuur kunt u terecht op http://www.ziggo.nl/klantenservice/.
Met vriendelijke groet,
Ziggo


Niet dus. Afzender heeft zo waar een naam, maar e-mailadres is noreply@ziggo.nl dus ze een mooie screenshot mailen gaat niet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoniefactuur niet te raadplegen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie