obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Telefoniefactuur niet te raadplegen
Bert
Sinds de overgang van Casema naar Ziggo wordt het abonnementsgeld geincasseerd door Ziggo. Op het afschrift staat dat de factuur te raadplegen is op www.ziggo.nl/mijnziggo.
Op die pagina staat dat ik nog niet ben overgezet en bij @home moet zijn. Onlogisch want ik was Casema klant.
De website www.casema.nl/mijncasema is ook uit de lucht.

Dus via @Home de vraag gesteld waar ik dan de factuur kan inzien en als dat (voorlopig) niet (meer) kan, wil ik een gratis papieren exemplaar. Na ruim 2 weken nog geen enkele reactie.
Hebben meer ex-Casema klanten dit probleem?
 
data-full-width-responsive="true">
Bert
Dank voor je reactie Bas.

Ik krijg de registratievraag niet eens, maar alleen de melding dat "mijn producten nog niet zijn overgezet" en dat ik dus bij @home moet zijn. Maar daar kan ik ook niks met m'n Casema account.

Vandaag net een mailtje van ze gehad:

Uw nieuwe factuur is beschikbaar. Log in http://www.ziggo.nl/mijnziggo/ om deze te bekijken.
Voor vragen over uw factuur kunt u terecht op http://www.ziggo.nl/klantenservice/.
Met vriendelijke groet,
Ziggo


Niet dus. Afzender heeft zo waar een naam, maar e-mailadres is noreply@ziggo.nl dus ze een mooie screenshot mailen gaat niet.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoniefactuur niet te raadplegen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 3 19-12-2018
Bij bellen niet hoorbaar voor anderen Siemens Gigaset : 19 27-08-2018
Port forwarding werkt niet meer Algemeen : 14 31-07-2018
Kan extra mediabox niet installeren Hardware instellingen : 10 05-11-2017