Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
Installatie CI+module lukt niet
|
|
blondie |
Geplaatst op 31-12-2011 21:31
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 31-12-2011 |
Dag allemaal, Dan denk je even je gloednieuwe tv aan te sluiten op oudjaar. Lukt het niet. Ik heb een gecertificeerde CI+samsung tvtje gekocht met een module. De medewerker heeft de code geactiveerd en ik kon binnen 15 minuten ziggo kijken. Nou mooi niet. Ik krijg de tekst: zwak geen signaal. Heb de kaart al 100x gedraaid. Het schijnt dat ik ergens een frequentie moet ingeven, alleen hier zie ik nergens een optie van. Zijn er mensen die op oudjaar hier kennis van hebben en mij wil helpen. Groetjes Blondie |
|
|
Monteur_kees |
Geplaatst op 31-12-2011 22:05
|
Medewerker van Ziggo » @home / Casema / Ziggo zuid » Alles-in-1 Extra » Arris » tp-link wr-1043nd (openwrt) » TV Extra » Cisco 8455DVB Berichten: 449 Lid sinds: 03-04-2009 |
Quote blondie schreef: Dag allemaal, Dan denk je even je gloednieuwe tv aan te sluiten op oudjaar. Lukt het niet. Ik heb een gecertificeerde CI+samsung tvtje gekocht met een module. De medewerker heeft de code geactiveerd en ik kon binnen 15 minuten ziggo kijken. Nou mooi niet. Ik krijg de tekst: zwak geen signaal. Heb de kaart al 100x gedraaid. Het schijnt dat ik ergens een frequentie moet ingeven, alleen hier zie ik nergens een optie van. Zijn er mensen die op oudjaar hier kennis van hebben en mij wil helpen. Groetjes Blondie Blondie, Ik zit nu niet thuis dus heb de juiste link niet bij de hand maar als je even via google zoekt op, Ziggo+ samsung+ ci+ ( exact intypen bij google ) Kom je een document tegen die je kunt gebruiken om deze tv op de juiste wijze in te stellen gr, piotje -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south cisco 8485 samsung ue40cXXXXXXXXXXXX golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 31-12-2011 23:09
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
http://www.samsung.com/nl/pdf/samsung...ciplus.pdf of http://www.samsung.com/nl/pdf/SEBN_CI...e_2010.pdf Gevonden via : Ziggo+ samsung+ ci+ |
|
|
Monteur_kees |
Geplaatst op 31-12-2011 23:25
|
Medewerker van Ziggo » @home / Casema / Ziggo zuid » Alles-in-1 Extra » Arris » tp-link wr-1043nd (openwrt) » TV Extra » Cisco 8455DVB Berichten: 449 Lid sinds: 03-04-2009 |
Quote bedankt zippo voor de aanvulling -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south cisco 8485 samsung ue40cXXXXXXXXXXXX golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm |
|
|
blondie |
Geplaatst op 31-12-2011 23:39
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 31-12-2011 |
Ola! Ik ga het straks gauw proberen. Super bedankt alvast voor jullie tip. Nu nog even een oliebol scoren en een glaasje bubbels. gr Blondie Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 01 2012 10:50:35: Ola, Vol goede moed gestart: stap 1> sluit de atenne kabel aan op het toestel Tja, en dat heb ik niet. Ik heb zo'n kaart gekocht omdat ik geen kabel op deze kamer heb en dit was een oplossing volgens de tv medewerker. Het was een plug en play verhaal. Ben ik u bedonderd? Help! Gewijzigd door blondie op 01-01-2012 10:50 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 01-01-2012 12:44
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Je hebt en alle tijden een antenne kabel van Ziggo nodig. Uit de wandcontactdoos naar je TV. Zonder nooit geen TV van Ziggo. |
|
|
blondie |
Geplaatst op 01-01-2012 13:32
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 31-12-2011 |
Quote kobus1960 schreef: Je hebt en alle tijden een antenne kabel van Ziggo nodig. Uit de wandcontactdoos naar je TV. Zonder nooit geen TV van Ziggo. Daar was ik al bang voor. Toch mijn wens niet goed uitgelegd bij de winkel. Ik heb de tv nu getest met een kabel en idd al een stuk verder. Nu krijg ik fout code 16-4 Geen gecodeerd signaal. (de medewerker heeft (heb ik gezien) de card aan ons abonnement gekoppeld) Wordt toch met ziggo bellen morgen denk ik, of heb je nog een tip? |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 01-01-2012 14:19
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Hoelang is die kabel? En heb je de juiste frequentie gebruikt? |
|
|
blondie |
Geplaatst op 01-01-2012 19:49
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 31-12-2011 |
Dag, Het Mystery is opgelost! Concreet: Ik heb CI+module aangeschaft in de veronderstelling dat ik geen kabel nodig zou hebben om mijn ziggo zenders ook op de slaapkamer te ontvangen. Helaas! Je hebt dus een kabel nodig. Vervolgens het geheel gereset en de beschrijving (pdf) hierboven uitgeprint en stap voor stap uitgevoerd. Op het moment dat alles okey was kreeg ik de melding: geen gecodeerd signaal Pff, ben wat gaan drinken en wat iedereen graag zou willen > ik kwam boven en het geheel doet het!! nou ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Iedereen super bedankt voor het helpen en meedenken. Een prima forum dit! Complimenten. Groetjes Blondie!! |
|
|
Monteur_kees |
Geplaatst op 01-01-2012 20:30
|
Medewerker van Ziggo » @home / Casema / Ziggo zuid » Alles-in-1 Extra » Arris » tp-link wr-1043nd (openwrt) » TV Extra » Cisco 8455DVB Berichten: 449 Lid sinds: 03-04-2009 |
Quote blondie schreef: Dag, Het Mystery is opgelost! Concreet: Ik heb CI+module aangeschaft in de veronderstelling dat ik geen kabel nodig zou hebben om mijn ziggo zenders ook op de slaapkamer te ontvangen. Helaas! Je hebt dus een kabel nodig. Vervolgens het geheel gereset en de beschrijving (pdf) hierboven uitgeprint en stap voor stap uitgevoerd. Op het moment dat alles okey was kreeg ik de melding: geen gecodeerd signaal Pff, ben wat gaan drinken en wat iedereen graag zou willen > ik kwam boven en het geheel doet het!! nou ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Mooi zo veel kijkplezier maar het klopt wel, indien een nieuwe smardcard wordt geactiveerd kan het even duren voordat er beeld is ( moet er natuurlijk wel signaal op de tv aanwezig zijn ) Gr, piotje Iedereen super bedankt voor het helpen en meedenken. Een prima forum dit! Complimenten. Groetjes Blondie!! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south cisco 8485 samsung ue40cXXXXXXXXXXXX golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Installatie CI+module lukt niet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer | Klacht over Ziggo | : 4 | 06-05-2024 |
TVgids klopt niet | Klacht over Ziggo | : 5 | 02-10-2021 |
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 | WiFi, draadloos netwerk | : 12 | 15-02-2021 |
tv complete is niet meer | Klacht over Ziggo | : 17 | 26-10-2020 |
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. | Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie | : 3 | 22-10-2020 |
Advertentie