obey-robots.txt
26 April 2017, 13:50
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 38% [14 stemmen]
38% [14 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 62% [23 stemmen]
62% [23 stemmen]

Stemmen: 37
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken

Installatie CI+module lukt niet

blondie
Dag allemaal,

Dan denk je even je gloednieuwe tv aan te sluiten op oudjaar. Lukt het niet.
Ik heb een gecertificeerde CI+samsung tvtje gekocht met een module. De medewerker heeft de code geactiveerd en ik kon binnen 15 minuten ziggo kijken.
Nou mooi niet.
Ik krijg de tekst: zwak geen signaal. Heb de kaart al 100x gedraaid. Het schijnt dat ik ergens een frequentie moet ingeven, alleen hier zie ik nergens een optie van.
Zijn er mensen die op oudjaar hier kennis van hebben en mij wil helpen.

Groetjes
Blondie
 
Monteur_kees
blondie schreef:

Dag allemaal,

Dan denk je even je gloednieuwe tv aan te sluiten op oudjaar. Lukt het niet.
Ik heb een gecertificeerde CI+samsung tvtje gekocht met een module. De medewerker heeft de code geactiveerd en ik kon binnen 15 minuten ziggo kijken.
Nou mooi niet.
Ik krijg de tekst: zwak geen signaal. Heb de kaart al 100x gedraaid. Het schijnt dat ik ergens een frequentie moet ingeven, alleen hier zie ik nergens een optie van.
Zijn er mensen die op oudjaar hier kennis van hebben en mij wil helpen.

Groetjes
Blondie



Blondie,

Ik zit nu niet thuis dus heb de juiste link niet bij de hand
maar als je even via google zoekt op,
Ziggo+ samsung+ ci+ ( exact intypen bij google )
Kom je een document tegen die je kunt gebruiken om deze tv
op de juiste wijze in te stellen

gr, piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigma2 software
HK audioset
 
Zippo
http://www.samsun...ciplus.pdf
of
http://www.samsun...e_2010.pdf

Gevonden via Google Search Ziggo+ samsung+ ci+
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Monteur_kees



bedankt zippo voor de aanvulling Grin
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigma2 software
HK audioset
 
blondie
Ola!

Ik ga het straks gauw proberen. Super bedankt alvast voor jullie tip.
Nu nog even een oliebol scoren en een glaasje bubbels.

gr Blondie

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 01 2012 10:50:35:
Ola,

Vol goede moed gestart:
stap 1> sluit de atenne kabel aan op het toestel

Tja, en dat heb ik niet. Ik heb zo'n kaart gekocht omdat ik geen kabel op deze kamer heb en dit was een oplossing volgens de tv medewerker. Het was een plug en play verhaal.
Ben ik u bedonderd?

Help!
Gewijzigd door blondie op 01-01-2012 10:50
 
kobus1960
Je hebt en alle tijden een antenne kabel van Ziggo nodig.
Uit de wandcontactdoos naar je TV. Zonder nooit geen TV van Ziggo.
 
blondie
kobus1960 schreef:

Je hebt en alle tijden een antenne kabel van Ziggo nodig.
Uit de wandcontactdoos naar je TV. Zonder nooit geen TV van Ziggo.


Daar was ik al bang voor. Toch mijn wens niet goed uitgelegd bij de winkel.
Ik heb de tv nu getest met een kabel en idd al een stuk verder. Nu krijg ik fout code 16-4
Geen gecodeerd signaal.
(de medewerker heeft (heb ik gezien) de card aan ons abonnement gekoppeld)

Wordt toch met ziggo bellen morgen denk ik, of heb je nog een tip?
 
kobus1960
Hoelang is die kabel?
En heb je de juiste frequentie gebruikt?
 
blondie
GrinDag,

Het Mystery is opgelost! Concreet:
Ik heb CI+module aangeschaft in de veronderstelling dat ik geen kabel nodig zou hebben om mijn ziggo zenders ook op de slaapkamer te ontvangen.
Helaas! Je hebt dus een kabel nodig. Vervolgens het geheel gereset en de beschrijving (pdf) hierboven uitgeprint en stap voor stap uitgevoerd.
Op het moment dat alles okey was kreeg ik de melding: geen gecodeerd signaal

Pff, ben wat gaan drinken en wat iedereen graag zou willen > ik kwam boven en het geheel doet het!! nou ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Iedereen super bedankt voor het helpen en meedenken. Een prima forum dit!
Complimenten.

Groetjes Blondie!!Smile
 
Monteur_kees
blondie schreef:

GrinDag,

Het Mystery is opgelost! Concreet:
Ik heb CI+module aangeschaft in de veronderstelling dat ik geen kabel nodig zou hebben om mijn ziggo zenders ook op de slaapkamer te ontvangen.
Helaas! Je hebt dus een kabel nodig. Vervolgens het geheel gereset en de beschrijving (pdf) hierboven uitgeprint en stap voor stap uitgevoerd.
Op het moment dat alles okey was kreeg ik de melding: geen gecodeerd signaal

Pff, ben wat gaan drinken en wat iedereen graag zou willen > ik kwam boven en het geheel doet het!! nou ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.


Mooi zo veel kijkplezier
maar het klopt wel, indien een nieuwe smardcard wordt geactiveerd
kan het even duren voordat er beeld is ( moet er natuurlijk wel signaal op de tv aanwezig zijn )

Gr, piotje

Iedereen super bedankt voor het helpen en meedenken. Een prima forum dit!
Complimenten.

Groetjes Blondie!!Smile

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigma2 software
HK audioset
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Installatie CI+module lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo wil mij niet als klant Klacht over Ziggo 5 22-02-2017 16:36
zenders niet meer in abonnement Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie 3 12-02-2017 14:20
SMART kaarten worden niet geactiveerd Klacht over Ziggo 2 14-01-2017 01:37
STORING CI+ MODULE Digitale radio of televisie storing 18 01-01-2017 17:11
Bij bellen niet hoorbaar voor anderen Siemens Gigaset 15 28-12-2016 14:35
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Desmark00:59:35
| Ziggo Webcare01:07:32
| Zippo02:12:26
| Chou05:00:20
| Gilex06:40:28
| fblemans14:28:00
| Black Tiger16:17:36
| Bitfreak17:46:37
| Tschack18:25:50
| Dickey18:36:19
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet