obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
ervaring met Ziggo
geradus
Wie heeft er meer problemen met Ziggo bij het oversluiten naar een andere provider? Heb bij Ziggo per 27 feruari 2012 het abonnement opgezegd en ben op 4 februari2012 al afgesloten van de telefoonverbinding. Dit is een overstap naar glasvezelkabel.Ben hiervoor naar de winkel van Reggefiber gegaan voor uitleg,en daar werd mij gezegd dat Ziggo het te vroeg heeft vrij gegeven naar KPN.
En dat had niet mogen gebeuren.Maar wij zitten nu wel zonder verbinding..... Heb inmiddels 2 mails verstuurt maar er wordt niet gerageerd hierop.
 
data-full-width-responsive="true">
kobus1960
Indien je op papier of per mail een bevestiging hebt van die datum, heeft Ziggo
een probleem. Dan dienen zij voor een verbinding te zorgen. Heb je die niet, maar
alleen mondelinge toezeggingen, heb je zelf een probleem. Ziggo stuurt altijd een
mail met de gemaakte afspraken, dat moet dus geen probleem zijn. Bovendien
loopt je Ziggo abbo via kabel, dus een vreemde zaak. Overigens staan de nieuwe
provider vaak in de rij om de oude provider de grond in te trappen. Ook daar
worden fouten in de opzeggingen gemaakt.

Samengevat, heb je alles op mail of papier?
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ervaring met Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo verhoogt internetsnelheden voor consumenten +25% en bedrijven +20% Ziggo nieuws : 22 30-07-2019
Ziggo en ISDN telefooncentrale Eigen telefoon netwerk : 3 23-06-2019
Ziggo verhoogd tarieven per 1 juli Ziggo nieuws : 3 09-05-2019
Ziggo kastje in voortuin Helpdesk : 2 08-02-2019
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 3 19-12-2018