Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
Ziggo wil kwaliteit van klantenservice verbeteren met business analytics
|
|
Zippo |
Geplaatst op 10-07-2012 22:21
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Ziggo wil kwaliteit van klantenservice verbeteren met business analytics Telecombedrijf Ziggo wil de kwaliteit van zijn klantenservice verbeteren. Door zijn contactcentermedewerkers te voorzien van realtime relevante informatie over de klant, moet deze klant volgens de telco direct beter op maat worden bediend. Om de doelstelling te realiseren kiest het telecombedrijf voor de business analytics softwareoplossing Real-Time Decision Manager van softwareleverancier SAS. Dienstverlener Crystalloids was verantwoordelijk voor de implementatie van de software. Lees verder op: customertalk |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 11-07-2012 01:46
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Gooi maar in me pet, het zal mij zorg zijn hoe en wat als het maar verbetert..........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
MaXMhZ |
Geplaatst op 11-07-2012 08:07
|
Activiteit » Oldenzaal Berichten: 584 Lid sinds: 12-08-2008 |
Ik denk dat ze de oplossing in de verkeerde hoek zoeken. Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan de Cambrium helpdesk. Gemotiveerd en goed opgeleid personeel en geen irritant nummer-menu... Het Webcare team werkt al uitstekend. Die kun je beter iets vragen dan de telefonische helpdesk. |
|
|
Nicholas |
Geplaatst op 11-07-2012 11:40
|
Expert » het Brabantse land (in de matrix) » Matrix » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard » Humax iRHD-5000c Berichten: 560 Lid sinds: 02-02-2012 |
Als dit betekend dat je als klant maar een keer je verhaal hoeft te doen (en niet iedere keer opnieuw wanneer je doorgeschakeld wordt naar een andere afdeling) dan is het zeker een verbetering. Dat vind ik namelijk zelf altijd irritant. Je hoort bijvoorbeeld nogal eens: "Ik kan niet ziet of die factuur al betaald is, dat zit bij een andere afdeling." Of: "Ik ga u doorverbinden" en dan moet je weer je hele verhaal overnieuw doen. Ik ben het overigens wel met MaX eens dat die nummer menu's ongelofelijk irritant kunnen zijn. Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo wil kwaliteit van klantenservice verbeteren met business analytics', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie