Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
Pagina 2 van 2: 12
|
Snelheid niet hoog genoeg
|
|
Invix |
Geplaatst op 17-09-2012 20:36
|
Activiteit » Groningen » 9743SK » Alles-in-1 Extra » Linksys E3200 » TV Standaard Berichten: 4 Lid sinds: 11-09-2012 |
Vandaag kabel gelegd en met succes. De snelheid is nu gemiddeld 88 mbit. Het is toch een CAT 5e geworden, ik had hier nog een flinke rol van liggen.. Ik kwam er ook achter dat de oude internetkabel die mijn kamer binnen kwam, niet lang genoeg was. Destijds heeft (ik denk) mijn vader er een koppelstuk geplaatst en een andere kabel om de rest te overbruggen. Dit heeft denk ik ook meegeholpen aan het verlies van snelheid. Bedankt voor alle hulp!!! |
|
|
Nicholas |
Geplaatst op 17-09-2012 21:08
|
Expert » het Brabantse land (in de matrix) » Matrix » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard » Humax iRHD-5000c Berichten: 560 Lid sinds: 02-02-2012 |
O.k. !! 88 MB. is prima snelheid. Gemiddeld genomen kom ik daar ook aan. Zo'n koppelstukje kan inderdaad ook funest zijn. Thanx voor de feedback ! Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid niet hoog genoeg', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer | Klacht over Ziggo | : 4 | 06-05-2024 |
TVgids klopt niet | Klacht over Ziggo | : 5 | 02-10-2021 |
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 | WiFi, draadloos netwerk | : 12 | 15-02-2021 |
tv complete is niet meer | Klacht over Ziggo | : 17 | 26-10-2020 |
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. | Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie | : 3 | 22-10-2020 |
Advertentie