Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
Ziggo pakket binnen, volgens modules aangesloten maar geen signaal!
|
|
sharonc1 |
Geplaatst op 10-11-2014 08:46
|
Activiteit » Den bosch » 5211KR » TV + Internet Z2 Berichten: 1 Lid sinds: 10-11-2014 |
Vorige week vrijdag zijn wij verhuisd. Telefonisch heb ik bij Ziggo Internet + tv besteld wat vrijdag is geleverd. Alles is volgens het boekje aangesloten aan de groene kabel (door mijn vriend, die heeft daar meer verstand van), 3x overnieuw geprobeerd maar elk signaal op tv en modem blijft uit. Erg jammer aangezien we hier in het weekend op gerekend hadden! Ziggo kan alleen tussen 8 en 12 en tussen 1 en 5 doordeweeks komen; aangezien wij beiden fulltime werken is dit bijna onmogelijk om af te spreken. Wij hebben ook het idee dat de groene kabel zelf het probleem kan zijn. Voor zover wij deze kunnen volgen lijkt hij gewoon heel. Kan het probleem zijn dat we toch nog niet aangesloten zijn? Een middag thuis blijven is erg lastig, dus we willen dit graag zelf oplossen! |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 11-11-2014 21:13
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Hoe is het nu? Nog steeds geen signaal? Welk modem heb je? En welke lampjes knipperen er? |
|
|
pxist |
Geplaatst op 02-01-2015 18:22
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 01-01-2010 |
Als je gewoon je TV op het antenne stopcontact aansluit, dus gewoon analoog met behulp van de coax kabel. kun je dan zender ontvangen? Nederland 1 moet sowieso altijd aanwezig zijn. Als dat niet werkt staat er geen signaal op of zit er ergen sluiting. Komt er alleen een groene kabbel binnen of kan het zijn dat je ergens anders nog een aansluiting hebt. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo pakket binnen, volgens modules aangesloten maar geen signaal!', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Advertentie