Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Problemen ontvangst via Ziggo na opnieuw zenders zoeken
Henk
Bij de meeste mensen en met name de handige mensen in techniek gaat het opnieuw instellen van de televisie of decoder prima.

Toch kunnen er zich problemen voordoen.
  • Er zijn blokken in het beeld
  • Het beeld valt af en toe uit
  • Er zit storing op het beeld.
  • De kwaliteit van zenders is zichtbaar minder
  • Inschakelen van apparatuur geeft verstoringen op het beeld.
  • Er is geen geluid maar wel beeld
  • Er verschijnt een melding over problemen met de software


Probeer deze tips voor problemen met de ontvangst
  • Check het Netwerk-ID en de frequentie. Het Netwerk-ID is 5555 en stel op de digitale tuner de frequentie 474.000 MHz in.
  • Controleer de kabels. Zorg dat binnenader en de metalen gevlochten buitenkant geen contact maken.
  • Resetten de ontvanger naar de fabrieksinstellingen.
  • Dit geldt voor zowel tv's als digitale (recorder) ontvangers.


Komt u er nog niet uit bel 1200 (via Ziggo telefonie), dan krijgt u de klantenservice.
 
Black Tiger
Aanvulling:

  • Zorg dat de metalen gevlochten buitenkant van de kabel goed contact maakt met bevestingsklem (tevens massa klem) op de plug.
  • Controleer dat het koper op de groene kabel die het huis binnen komt niet geoxideerd is.

Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen ontvangst via Ziggo na opnieuw zenders zoeken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Advertentie